فایل ورد (word) شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي موثر بر توسعه فرهنگ کارآفريني سازماني

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي موثر بر توسعه فرهنگ کارآفريني سازماني دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي موثر بر توسعه فرهنگ کارآفريني سازماني  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي موثر بر توسعه فرهنگ کارآفريني سازماني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي موثر بر توسعه فرهنگ کارآفريني سازماني :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :21

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف فایل ورد (word) شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي موثر بر توسعه فرهنگ کارآفريني سازماني انجام شده است. توسعه فرهنگ کارآفرینی به عنوان یک راهبرد اساسی جهت توسعه اقتصادی کشورها و دستیابی به توسعه پایدار است. توجه بسیاری از کشورهای جهان به موضوع توسعه کارآفرینی موجب گردیده است که موجی از سیاست های توسعه کارآفرینی در دنیا مطرح و به کار گرفته شود. برنامه ریزی راهبردی برای تسهیل و توسعه کارآفرینی، نیازمند شناسایی مولفه های اثرگذار، دسته بندی این عوامل، وضعیت مطلوب و مناسب و تقویت آنها می باشد. بدین منظور ابتدا به مطالعه ادبیات موضوع و سپس به بررسی نتایج مطالعات پیشین و مقایسه آنها پرداخته شد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که 16 مولفه بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی موثر بوده که ریسک پذیری، نیاز به موفقیت، نوآوری، خودباوری و استقلال به تربیت بیشترین تاثیر و آینده نگری و خوش بینی کمترین تاثیر را بر فرهنگ کارآفرینی سازمانی داشته و در راستای توجه و اهمیت دادن هرچه بیشتر به موضوع کارآفرینی و خوش بینی کمترین تاثیر را بر فرهنگ کارآفرینی سازمانی داشته و در راستای توجه و اهمیت دادن هرچه بیشتر به موضوع کارآفرینی و فعالیت های کارآفرینانه به منظور انجام بستر سازی های لازم با توجه به مسایل و موقعیت های خاص اقتصادی و مدیریتی سازمان، توسعه فرهنگ کارآفرینی بر اساس گروه های شغلی مخاطب از طریق برنامه ریزی آموزشی با شناسایی مفاهیم فرهنگی مورد نیاز هر بخش از افراد سازمان توصیه می گردد.

لینک کمکی