فایل ورد (word) شهرت برند در قصد خريد مصرف کنندگان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) شهرت برند در قصد خريد مصرف کنندگان دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) شهرت برند در قصد خريد مصرف کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) شهرت برند در قصد خريد مصرف کنندگان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) شهرت برند در قصد خريد مصرف کنندگان :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :6

چکیده مقاله:

در این پژوهش به بررسی فایل ورد (word) شهرت برند در قصد خريد مصرف کنندگان پرداخته شده است، امروزه، برند یکی از با ارزش ترین داراییهای شرکت ها در عرصه رقابت است. نظر به اینکه برند از زمره با ارزش ترین دارایی های یک بنگاه محسوب می شود و اکثربنگاه ها به اهمیت سرمایه گذاری بر روی برند پی برده اند این امر به آنها در دستیابی به اهداف رشد بصورت سریعتر و سودآورترکمک می کند. همانطور که صاحب نظران بازرگانی در خصوص نفوذ برند و افزایش و رهبر بازار ماندن و رقابت با رقبای خود بهشاخص هایی از جمله توسعه چشم انداز ، تعیین شکل برند و مشخص نمودن توسعه مدیریت دارایی برند تاکید ی کنند و ازسوی دیگر شرکت ها برای سنجش قدرت نام تجاری و ارزیابی تصویری که از این نام تجاری دارند استفاده می کنند . یکی ازمشهورترین و مهمترین مفاهیم بازاریابی که امروزه محققان و صاحب نظران بازاریابی به طور گسترده درباره آن بحث می کنندشهرت برند و نقش راهبردی و مهم آن در اتخاذ تصمیمات مدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها و مشتریان آن است.

لینک کمکی