فایل ورد (word) قابليت اعتماد به برند در عملکرد برند

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) قابليت اعتماد به برند در عملکرد برند دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) قابليت اعتماد به برند در عملکرد برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) قابليت اعتماد به برند در عملکرد برند،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) قابليت اعتماد به برند در عملکرد برند :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

اعتماد مشتریان یکی از اجزای اصلی جهت ایجاد روابط استوار با مشتری و سهم بازار پایدار و وفاداری مشتری می باشد. با توجهبه اینکه خدمات مالی بسیار نامشهود بوده و بوسیله مشخصه های اعتماد مشخص میشوند، اعتبار و ارزش درک شده نام تجاریاغلب به عنوان دو ویژگی بسیار مهم محسوب میشوند که بازاریابان برای اتخاذ و ساخت یک نامتجاری قوی به آن نیاز دارند.اعتبار یک نام تجاری، به معنای اعتماد درک شده در مورد توانایی و میل به ارایهی مداوم چیزی که وعده داده شده است، می -باشد و سود زیادی را برای مشتری و شرکتها فراهم میکند. در واقع، خرید یک نام تجاری معتبر برای مشتری کیفیتی راتضمین میکند که میتوانند آن را به حساب بیاورند. برای شرکتها، یک نامتجاری معتبر به این معنی است که تلاش هایبازاریابی به علت احتمال تشدید پذیرش پیام، مقرون به صرفهتر خواهد بود، بنابراین باعث فروش بیشتر شرکتها در پی مراجعه وتکرار خرید مشتری میشود. عملکرد برند موفقیت یک برند در بازار را نشان می دهد و از راه های متعدد و دیدگاه های متفاوتیاندازه گیری شده است.

لینک کمکی