فایل ورد (word) کارافريني و بازاريابي زير محور اعتبار و شهرت برند

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) کارافريني و بازاريابي زير محور اعتبار و شهرت برند دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) کارافريني و بازاريابي زير محور اعتبار و شهرت برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) کارافريني و بازاريابي زير محور اعتبار و شهرت برند،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) کارافريني و بازاريابي زير محور اعتبار و شهرت برند :


سال انتشار : 1397



تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

در بازار جهان امروز بازاریابی و کارآفرینی زیر نظر یک برند معتبر ، از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است. این موضوع به حدی مهم و ضروری است که برند ها برای اعتبار بخشیدن به کارآفرینی و بازار یابی در رقابت با یکدیگر قرار می گیرند و در واقع هرچه برند مشهورتر و معتبر باشد ، بازاریابی و کارآفرینی بیشتر و بهتری را خواهد داشت . پس می توان اذعان کرد که بازاریابی و اعتبار برند باهم رابطه مستقیم دارند . ارزش نام تجاری ، عبارت است از باور داشتن اطلاعات مرتبط با جایگاه و موضع محصول که در یک نام تجاری موجود است. شرکت ها می توانند عناصر آمیخته ی بازاریابی گوناگونی را مانند عرضه ی ضمانت های گسترده تر برای نشان دادن کیفیت محصول استفاده نمایند.این طور اقداماتی ممکن است با توجه به شرایط بازار (مانند رقابتی بودن یا رفتار مصرف کننده) ارزشمند باشد یا نباشد. نام تجاری یا برند با اعتبار، نشانه ای از جایگاه و موضوع آن محصول، ریسک های درک شده ی کمتر توسط استفاده کنندگان و هزینه های پایین استفاده کنند گان برای جمع آوری و پردازش اطلاعات جهت تصمیم گیری است. ارزش برند ممکن است ادراکات (یا انتظارات) استفاده کننده از کیفیت محصول را بیافزاید ، دلیل این موضوع آن است که نام تجاری ممکن است بر روندروانی که در آن سطوح کیفیت چشمی به سطوح کیفیت درک شده مبدل می شود اثر بگذارد.از این رو ممکن است دو نام تجاری یا برند با کیفیت متشابه به دلایل سطوح متفاوت اعتبارشان کیفیت درک شده ی متمایزی داشته باشند . در همین رابطه روبرت و ارهان مطرح می کنند که دوام در کیفیت محصول، منتهی به سطح پایینی از تغییرپذیری محصول می گردد. خیلی آشکاراست، نام های تجاری یا برند با روند کیفیتی عالی اگر در مورد موقعیت و جایگاه خود صدیق و راستگو باشند ،می توانند سطوح بالای اعتبار را داشته باشند . پس شرکت ها برای بهبود عملکرد در بازار باید ب اعتبارات برند خود بیفزایند تا به واسطه ی آن بتوانند هم در زمینه کارآفرینی و هم در زمینه بازاریابی موفق باشند و این امر در گذر سال ها و ماه ها اتفاق میفتد که اهرم زمان در واقع درآن دخیل است و این اهرم در بردارنده تجربه و قدمت یک برند است که طی سالیان سال بدست آمده است.

لینک کمکی