فایل ورد (word) مروري بر تاثير شبکه هاي اجتماعي بر برندسازي شخصي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مروري بر تاثير شبکه هاي اجتماعي بر برندسازي شخصي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مروري بر تاثير شبکه هاي اجتماعي بر برندسازي شخصي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مروري بر تاثير شبکه هاي اجتماعي بر برندسازي شخصي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مروري بر تاثير شبکه هاي اجتماعي بر برندسازي شخصي :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

در این پژوهش تاثیر شبکه های اجتماعی بر برندسازی شخصی مورد مطالعه قرار گرفته است، یکی از بزرگترین فرصتها و چالش هایی که سازمان های امروزی با آن مواجه هستند استفاده از فناوری های مبتنی بر وب است، اینترنت به عنوان یک کانال جدید برای مبادلات اقتصادی منابع جدیدی برای ایجاد درآمد و فرصت در اختیار سازمانها قرار داده است. بنابراین شرکت های مختلف (از جمله فروشگاه های اینترنتی) می بایست راه های افزایش فروش خود به صورت اینترنتی را بررسی نموده و میزان فروش آنلاین خود را افزایش دهند تا از این فرصت بهره برداری نمایند. بعلاوه با افزایش فروش آنلاین، شرکت ها می توانند از هزینه های عملیاتی و هزینه های سربار خود بکاهند. برندسازی شخصی فرآیندی است که توسط آن، افراد و تخصصشان مثل برندهای تجاری علامت گذاری می شوند.به عبارت دیگر شناسه های شخصی افراد شکل می گیرد . برند شخصی منجر به یک احساس منحصربه فرد، به یاد ماندنی و ایده آل در صاحب برند و مخاطبانش می شود. از این رو شناخت این حوزه و ابعاد آن موثر برای حضور در فضاهای رقابتی با تنوع کارکردهای مدیریت و همچنین، چند منظوره شدن فعالیت ها تبدیل به یکی از مهم ترین الزامات توسعه مهارت های فردی شده است.

لینک کمکی