فایل ورد (word) مروري بر نقش کارآفريني از منظر برند سازي در کسب و کار عصر حاضر

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) مروري بر نقش کارآفريني از منظر برند سازي در کسب و کار عصر حاضر دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مروري بر نقش کارآفريني از منظر برند سازي در کسب و کار عصر حاضر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مروري بر نقش کارآفريني از منظر برند سازي در کسب و کار عصر حاضر،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مروري بر نقش کارآفريني از منظر برند سازي در کسب و کار عصر حاضر :


سال انتشار : 1397



تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

راه اندازی یک کسب و کار موفق نیازمند مجموعه ای از مهارت های اساسی است. اگرچه راه اندازی این نوع کسب و کار به سرمایههنگفتی نیاز ندارد اما لازمه درآمدزایی از همان سرمایه اندک نیز برخورداری از مهارت های بازاریابی و به عبارتی داشتن روحیهکارآفرینی است. در واقع فرآیند بازاریابی، یک عملکرد جامع و مجموعه ای از فرآیندها جهت ایجاد، برقراری ارتباط و خلق ارزشبرای مشتریان و همچنین مدیریت روابط با آنها جهت ایجاد ارزش سودآوری در یک کسب و کار است بنابراین لازمه موفقیت وماندگاری یک کسب و کار، ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و خلق ارزش برای آنان است. برند سازی زبان مشترکی بینبنیان گذاران استارت آپ ها (شرکتهای نوپا)، مدیران برند و بازاریابی است که می تواند کسب وکار نوپا را به یک اهرم قدرتمند دردنیای کسب وکار تبدیل کند. مقاله حاضر فایل ورد (word) مروري بر نقش کارآفريني از منظر برند سازي در کسب و کار عصر حاضر داشته که باعنایت به نتایج منتج شده از تحقیقات پژوهشگران در این خصوص، حاکی بر آن می باشد که توجه به برندینگ علاوه بر اینکهباعث رونق فضای کسب وکار و بهبود رقابت در بازار می گردد ، سبب شناسایی و توسعه فرص تهای جدید در هر کشوری نیزخواهدشد و به اعتقاد آنان می توان با بهره گیری از ویژگی های موثر برندینگ در رفع بسیاری از معضلات و دشواری های اقتصادی دنیایجدید کمک گرفت.

لینک کمکی