فایل ورد (word) مطالعه تطبيقي نقش هوشمندي رقابتي بر مزيت رقابتي کسب و کارهاي خدماتي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مطالعه تطبيقي نقش هوشمندي رقابتي بر مزيت رقابتي کسب و کارهاي خدماتي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مطالعه تطبيقي نقش هوشمندي رقابتي بر مزيت رقابتي کسب و کارهاي خدماتي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مطالعه تطبيقي نقش هوشمندي رقابتي بر مزيت رقابتي کسب و کارهاي خدماتي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مطالعه تطبيقي نقش هوشمندي رقابتي بر مزيت رقابتي کسب و کارهاي خدماتي :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

بانگاهی به ادبیات رقابت در صنعت و بررسی نظریات متخصصان در می یابیم که برای مصون ماندن سازمان ها از امواجسهمگین محیطی و نیز سازگاری با الزامات صنعتی، راهی جز پدید آوردن مزایای رقابتی پایدار وجود ندارد. جهانی شدن اقتصاد،سرعت گرفتن تغییرات فناوری و انفجار اطلاعات باعث گردیده سازمانها فشار بیشتری را برای باقی ماندن در صحنه رقابتتحمل کنند. ازطرف دیگر فناوری ارتباطات و اطلاعات با دراختیار گذاردن راه های متنوع کسب برتری، موجب گشته است تاسازمانها با افزایش سطح هوشمندی رقابتی خود و به کارگیری و استفاده از اطلاعات، بر رقیبان غلبه کنند. رقابت پذیری و کسبمزایای رقابتی، قابلیت ها و توانمندی هایی است که یک بنگاه، صنعت، منطقه و کشور برخوردار است و می تواند آنها را حفظکند تا در صحنه ی بین المللی توانایی افزایش سهم و سوددهی بازار را برای یک دوره ی طولانی داشته باشد.در مقاله حاضر ضمن مرور ادبیات موضوعی مربوط به هوشمندی رقابتی، مزیت رقابتی، پس از بررسی نتایج تحقیقاتتجربی، به استخراج شباهت های بین آنها شامل هوشمند ی رقابتی به عنوان فرآیند، انواع هوشمندی رقابتی ، تاثیر هوشمندیرقابتی بر تصمیم گیری استراتژیک و نیز تفاوتهای بین آنها شامل طبقه بندی هوشمندی رقابتی ، سودمندی های هوشمندیرقابتی ، فراوانی رفتارهای جستجوگرانه هوشمندی رقابتی پرداخته شد. در پایان نتیجهگیری شده است که هوشمندی رقابتیچگونه میتواند باعث کسب مزیت رقابتی شود.

لینک کمکی