فایل ورد (word) نقش احساسات مشتريان بر ميزان خريد بي برنامه و وفاداري مشتريان (فروشگاه زنجيره مواد غذايي غرب استان مازندران)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) نقش احساسات مشتريان بر ميزان خريد بي برنامه و وفاداري مشتريان (فروشگاه زنجيره مواد غذايي غرب استان مازندران) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) نقش احساسات مشتريان بر ميزان خريد بي برنامه و وفاداري مشتريان (فروشگاه زنجيره مواد غذايي غرب استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) نقش احساسات مشتريان بر ميزان خريد بي برنامه و وفاداري مشتريان (فروشگاه زنجيره مواد غذايي غرب استان مازندران)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) نقش احساسات مشتريان بر ميزان خريد بي برنامه و وفاداري مشتريان (فروشگاه زنجيره مواد غذايي غرب استان مازندران) :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

مشتریان به طور مداوم در معرض محرک های متنوع مربوط به برند قرار می گیرند. محرک های مختلف، طیف متفاوتی ازاحساسات مثبت و منفی را نسبت به محصول برای مشتریان ایجاد می کنند. این تحقیق به بررسی نقش احساسات مشتریان بر میزانخرید بی برنامه و وفاداری آنان با توجه به درگیری ذهنی (فروشگاه زنجیره مواد غذایی غرب استان مازندران) پرداخته است روشتحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار لیزرل و SPSS استفاده شده است و از چهار پرسشنامه استاندارد استفاده شد بر اساس نتایج حاصل از تحقیق می توان بیان داشت که احساسات مشتری بر خرید بی برنامه و وفاداری مشتری با توجه به درگیری ذهنی افراد تاثیر دارد و در نهایت نتیجه گیری و پیشنهاد ارایه شده است.

لینک کمکی