فایل ورد (word) نقش ارزش ادراک شده مشتري بر ميزان پذيرندگي برند در درگيري ذهني موقعيتي خريد بالا در صنعت پوشاک

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) نقش ارزش ادراک شده مشتري بر ميزان پذيرندگي برند در درگيري ذهني موقعيتي خريد بالا در صنعت پوشاک دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) نقش ارزش ادراک شده مشتري بر ميزان پذيرندگي برند در درگيري ذهني موقعيتي خريد بالا در صنعت پوشاک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) نقش ارزش ادراک شده مشتري بر ميزان پذيرندگي برند در درگيري ذهني موقعيتي خريد بالا در صنعت پوشاک،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) نقش ارزش ادراک شده مشتري بر ميزان پذيرندگي برند در درگيري ذهني موقعيتي خريد بالا در صنعت پوشاک :


سال انتشار : 1397



تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

فهم این که مشتری چگونه ارزش را به هدف پذیرندگی برند ادراک می کند بسیار مهم است زیرا این مطلب برای بهتر ارزیابی کردنمشتری و اینکه چرا وی یک برند را نسبت به نوع دیگر از برند انتخاب می کند، به تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک یاری می رساند.هدف از این پژوهش بررسی نقش ارزش ادراک شده مشتری جوان بر پذیرندگی برند پوشاک در درگیری ذهنی موقعیتی خرید بالا در ایراناست. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و بر مبنای روش توصیفی-همبستگی است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه اسوینی وسوتار( 2001 )، دویودی( 2015 ) و پرسشنامه استاندارد زایکوسکی ( 1994 ) استفاده شد که در بین 390 نفر از دانشجویان 30 تا 18 سال از دانشگاه های استان مازندران پخش شد. یافته ها بر اساس مدل یابی معادلات ساختاری نشان می دهد که ارزش ادراک شده مشتریان جوان بر پذیرندگی برند پوشاک در سطح بالای درگیری ذهنی موقعیتی خرید تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین اثر ارزش کارکردی بر پذیرندگی برند در سطح بالای درگیری ذهنی موقعیتی خرید تایید شد. به علاوه اثر ارزش احساسی بر تعلق و جذابیت برند و تاثیر ارزش اجتماعی بر صلابت برند در سطح بالای درگیری ذهنی موقعیتی خرید مورد تایید قرار گرفت. با این حال مشخص شد که ارزش احساسی بر صلابت برند و ارزش اجتماعی بر تعلق برند و جذابیت برند، در سطح بالای درگیری موقعیتی خرید بی اثر بوده است.

لینک کمکی