فایل ورد (word) نقش بازاريابي رابطه مند بر سودآوري شرکت

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) نقش بازاريابي رابطه مند بر سودآوري شرکت دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) نقش بازاريابي رابطه مند بر سودآوري شرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) نقش بازاريابي رابطه مند بر سودآوري شرکت،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) نقش بازاريابي رابطه مند بر سودآوري شرکت :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

در چند دهه گذشته فلسفه کسب و کار از سمت جهت گیری بازار به جهت گیری بازاریابی رابطه مند (RMO) تغییر پیدا کرده است. سازمانهای خدمات محوری به صورت فراوان از این نوع جهت گیری بازاریابی رابطه مند برای بهبود فعالیتهای مدیریتی خود استفاده می کنند. شدت رقابت در بازارها و درک اهمیت حفظ مشتریان برای سازمان ها موجب شده آنها به تدریج به سمت ایجاد و حفظ روابط بلندمدت با مشتریان گام بردارند. طبق نظر محققان، بازاریابی رابطه مند مناسب ترین گزینه برای تحقق این امر می باشد و وجود اینمزیت رقابتی در یک سازمان به معنای عملکرد بهتر نسبت به رقباست که سودآوری، بقا و رشد سازمان را تضمین می کند. بدونسودآوری، حتی در صورت وجود سهم بازار بالا، به سرعت توان مانور شرکت تحلیل می رود و پس از مدتی به دلیل عدم وجودمنابع لازم برای ارایه خدمات با کیفیت و متمایز به بازار هدف به خصوص در شرایط رقابتی، از دست دادن تعهد کارکنان وحمایت سهامداران، کسب و کار در سراشیبی قرار خواهد گرفت، با توجه به اهمیت این موضوع، هدف مقاله حاضر بررسی نقشبازاریابی رابطه مند بر سودآوری شرکتهای خدماتی می باشد. این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش، توصیفیازنوع کتابخانه ای می باشد. و در نهایت نتایج نشان داد که بازاریابی رابطه مند نقش بسزایی در بهبود سودآوری شرکتها دارد.

لینک کمکی