فایل ورد (word) نقش جذابيت نام تجاري در ايجاد شناسايي نام تجاري مشتري

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) نقش جذابيت نام تجاري در ايجاد شناسايي نام تجاري مشتري دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) نقش جذابيت نام تجاري در ايجاد شناسايي نام تجاري مشتري کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) نقش جذابيت نام تجاري در ايجاد شناسايي نام تجاري مشتري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) نقش جذابيت نام تجاري در ايجاد شناسايي نام تجاري مشتري :


سال انتشار : 1397



تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

نمانام ها دارای ماهیتی اجتماعی هستند و آن برندی موفق است که افراد اجتماع نسیبت بیه آن احساس تعلق و مالکیتداشته باشند و آن را از آن خود بدانند. هدف نهایی هر سازمانی، جا گرفتن د ر قلیب و ذهن مخاطب است. مطالعات نشانمی دهند که تا حد زیادی جذابیت نام تجاری را در ایجاد هویت در چشم مصرف کنندگان نادیده گرفته شده است.جذابیت نام تجاری به عنوان نتیجه اقدامات مدیریت نام تجاری انجام شده توسط سازمان از جمله به تصویر کشیدناعتبار نام تجاری و تمایز نام تجاری، و همچنین برخوردهای تولید شده با نام تجاری از جمله فعل و انفعالات نام تجاریمشتری که مزایای نام تجاری اجتماعی و تجارب به یاد ماندنی نام تجاری را ایجاد می کند. این مطالعه نیاز به مدیراننام تجاری برای آگاهی از تاثیر ایجاد یک هویت نام تجاری که منعکس کننده اعتبار، تمایز، و ارایه تجربه ی به یادماندنی نام تجاری بر رفتار مصرف کننده را تقویت می کند. در یک صنعت که اغلب بر اساس قیمت به رقابت پرداختشده است،

لینک کمکی