فایل ورد (word) نقش رضايت مشتري و ارزش ويژه برند کالا

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) نقش رضايت مشتري و ارزش ويژه برند کالا دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) نقش رضايت مشتري و ارزش ويژه برند کالا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) نقش رضايت مشتري و ارزش ويژه برند کالا،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) نقش رضايت مشتري و ارزش ويژه برند کالا :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :8

چکیده مقاله:

در این پژوهش به بررسی فایل ورد (word) نقش رضايت مشتري و ارزش ويژه برند کالا پرداخته شده است، رضایت مشتری راه حلمناسبی برای پاسخ به نتایج رفتاری از جمله، وفاداری مشتری و تعهد مشتری و قصد خرید مجدد است، رضایت مشتری به عنوانیک ارزیابی از احساسات آنان میباشد در واقع رضایت میزان مطلوبیتی است که مشتری به خاطر ویژگی های مختلف کالا کسبمی کند و منبع سودآوری و دلیلی برای ادامه فعالیت سازمان خواهد بود و رضایت مندی مشتری نتیجه اصلی فعالیت بازاریاباست که به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرید مصرف کننده عمل می کند. برای مثال اگر مشتریان به وسیله خدماتخاصی رضایت مند شوند، به احتمال زیاد خرید خود را تکرار خواهند کرد. در حال حاضر شرکت ها به طور روز افزونی تحتهجمه های جدید از سوی مشتریان ناراضی، کارکنان کج خلق و خلاصه هر کسی که به یک رایانه شخصی و انگیزه ای برایتخریب شهرت و اعتبار شرکت مجهز است، قرار دارند.

لینک کمکی