فایل ورد (word) نقش کارآفريني در بازاريابي رابطه مند در سازمانهاي عصر کنوني

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) نقش کارآفريني در بازاريابي رابطه مند در سازمانهاي عصر کنوني دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) نقش کارآفريني در بازاريابي رابطه مند در سازمانهاي عصر کنوني  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) نقش کارآفريني در بازاريابي رابطه مند در سازمانهاي عصر کنوني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) نقش کارآفريني در بازاريابي رابطه مند در سازمانهاي عصر کنوني :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :12

چکیده مقاله:

در عصر حاضر، رابطه میان کارآفرینی و بازارگرایی هم به صورت نظری و هم به صورت عملی در دو دهه گذشته مورد آزمون قرار گرفتهاست. مطابق با این تحقیقات، کارآفرینی و بازارگرایی مکمل یکدیگر می باشند. به طوری که کارآفرینی برای دستیابی به اهداف فعالیتهای نوآورانه در بازار و رسیدن به موفقیت به بازارگرایی نیاز دارد. شرکت های کارآفرین، به توسعه پروژه های خلاق و نوآور از طریق پیشبینی فرصت ها در بازار و غلبه بر رقبا گرایش دارند. انتظارات این شرکت ها از اقداماتشان بالاست اما مخاطرات را نیز در نظر می گیرند؛ اما شرکت های غیرکارآفرین، به واکنش انفعالی، تطابق و دوری از مخاطره بر مبنای سیاست پیروی و متابعت از رقبا تمایل دارند. بعبارت دیگر، شرکت ها بدون گرایش کارآفرینانه می ایستند و تماشا می کنند. با این وجود، طبیعت چند بعدی گرایش کارآفرینی بعنوان یک موضوع قابل بحث باقی مانده است. در نتیجه این ادعا که کارآفرینی مقدم بر بازارگرایی است نیز مورد تایید بسیاری از محققان قرار گرفته، به طوری که پیشنهاد می شود، پیگیری استراتژی بازاریابی زمانی مورد حمایت قرار می گیرد که مدیریت گرایش کارآفرینانه را بپذیرد.

لینک کمکی