فایل ورد (word) نقش کيفيت خدمات الکترونيکي بر اعتماد در استفاده از کسب و کار هاي الکترونيکي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) نقش کيفيت خدمات الکترونيکي بر اعتماد در استفاده از کسب و کار هاي الکترونيکي دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) نقش کيفيت خدمات الکترونيکي بر اعتماد در استفاده از کسب و کار هاي الکترونيکي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) نقش کيفيت خدمات الکترونيکي بر اعتماد در استفاده از کسب و کار هاي الکترونيکي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) نقش کيفيت خدمات الکترونيکي بر اعتماد در استفاده از کسب و کار هاي الکترونيکي :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :6

چکیده مقاله:

مهمترین اصل وپایه هرسازمان مشتریان آن هستند. مشتری به شخص یا اشخاصی اطلاق می شود که از کالا یا خدماتفروشنده ی ارایه دهنده در مقابل پرداخت چیزی، خریداری می نمایند. پیشرفت ها در فناوری اطلاعات و ارتباطات به دلیلتغییرات فنی سریع،بیش از همیشه امکان نواوری ها در خدمات الکترونیک را حاصل آورده است. فناوری های جدید با روشهای دیگر رقابت می کنند تا نیازهای مصرف کننده ها برآورده سازند و نواوری در خدمات جدید را ارایه دهند و چالش هایجدید را برای دسته ای از تامین کننده های خدمات ارایه دهند که حدماتی با کیفیت بالاتر را عرضه کنند. با توجه به این امر،شرکت هایی که ارایه دهنده خدمات متمایز و سودمند به مشتریان خود هستند، مشتریان وفادارتری در مقایسه با رقبای خوددارند. این حقیقت که درک کیفیت یک عامل رقابتی مهم در جهان کسب و کار تلقی می شود، سبب گردیده دوره ای ازکسب و کار به عنوان زمان کیفیت شکل بگیرد. متفکرین حوزه بازاریابی، کیفیت کالاها و خدمات را به عنوان سلاح رقابتیقدرتمندی تلقی می کند.

لینک کمکی