فایل ورد (word) نقش مديريت ارتباط با مشتري بر بهبود کيفيت کسب و کار خدماتي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) نقش مديريت ارتباط با مشتري بر بهبود کيفيت کسب و کار خدماتي دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) نقش مديريت ارتباط با مشتري بر بهبود کيفيت کسب و کار خدماتي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) نقش مديريت ارتباط با مشتري بر بهبود کيفيت کسب و کار خدماتي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) نقش مديريت ارتباط با مشتري بر بهبود کيفيت کسب و کار خدماتي :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

سازمانها برای حفظ خود در عرصه رقابت باید مشتریان کلیدی و سودآور خود را در کانون توجه قرار دهند. یکی از فنونی که دراین راستا به سازمانها کمک می کند، مدیریت ارتباط با مشتری است که باعث تقویت رابطه با مشتریان می گردد. مدیریت ارتباطبا مشتری، به عنوان یک ضرورت راهبردی در تمامی سازمانها است که اجرای موثر آن می تواند افزایش رضایت مشتری، وفاداریو جذب آنها و در نتیجه فروش بیشتر و تکرار خرید را به دنبال داشته باشد. هدف پژوهش حاضر، بررسی نقش مدیریت ارتباط بامشتری بر کیفیت خدمات است. تحقیق حاضر از نظر، کاربردی و بر اساس گردآوری اطلاعات، توصیفی از نوع کتابخانه ایمی باشد. با توجه به یافته های پژوهش از مطالعات کتابخانه ای و مبانی نظری، مشخص شد که تنها در صورت تمرکز منابع برفرصت ها و ایجاد ارزش برای مشتریان است که می توان به مزیت رقابتی پایدار دست یافت و پشتوانه ایی محکم برای ادامهحیات سازمان و کسب رهبری در آن عرصه از رقابت را پیدا کرد. مدیریت ارتباطه با مشتری به دنبال برقراری چنان روابطی یامشتریان هدف است که مجددا در آینده از او خرید کنند و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. همچنین این مدیریت موجبافزایش کیفیت خدمات و به مراتب کسب رضایت مشتری و وفاداری آنها می شود.

لینک کمکی