فایل ورد (word) وفادارسازي مشتريان در خريد از شبکه هاي اجتماعي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) وفادارسازي مشتريان در خريد از شبکه هاي اجتماعي دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) وفادارسازي مشتريان در خريد از شبکه هاي اجتماعي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) وفادارسازي مشتريان در خريد از شبکه هاي اجتماعي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) وفادارسازي مشتريان در خريد از شبکه هاي اجتماعي :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

امروزه با وجود فواید حاصل از توسعه اینترنت، لزوم شناخت کامل تر از مفهوم وفاداری الکترونیکی و عوامل تاثیرگذار بر آن را مورد تاکیدقرار می گیرد. وفاداری الکترونیکی به حمایت ثابت و پایدار مشتریان الکترونیکی اشاره داشته و سعی در پرداختن به موضوع وفاداری درمحیط های الکترونیکی دارد. با توجه به تحقیقات زیادی که در حوزه ی وفاداری انجام شده، متاسفانه تحقیقات کمی در حوزه ی وفاداریالکترونیکی و فایل ورد (word) وفادارسازي مشتريان در خريد از شبکه هاي اجتماعي انجام شده به گونه ای که ادبیات موضوعی کمی در این حوزه وجوددارد، در محیط اینترنتی ایجاد وفاداری در مشتریان به دلایل فاصله فیزیکی و اجتماعی پیچیده تر است. لذا در این پژوهش ضمن تعریفوفاداری سنتی و وفاداری الکترونیکی، به بررسی تفاوت های آنها و ارایه راهکارهایی به منظور فایل ورد (word) وفادارسازي مشتريان در خريد از شبکه هاي اجتماعي پرداخته خواهد شد.

لینک کمکی