فایل ورد (word) ويژگي هاي شخصيتي مصرف کنندگان و شخصيت برند

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) ويژگي هاي شخصيتي مصرف کنندگان و شخصيت برند دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) ويژگي هاي شخصيتي مصرف کنندگان و شخصيت برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ويژگي هاي شخصيتي مصرف کنندگان و شخصيت برند،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) ويژگي هاي شخصيتي مصرف کنندگان و شخصيت برند :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي کارآفريني

تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

در این پژوهش به فایل ورد (word) ويژگي هاي شخصيتي مصرف کنندگان و شخصيت برند پرداخته شده است، هدف اصلی هر سازمانعلاوه بر فروش محصول خود، ایجاد نوعی رابطه و پیوند پایدار بین محصول و گروه خاصی از مشتریان می باشد،عصاره این رابطه پایدار، نوعی تعهد و وفاداری مشتری نسبت به محصول را به دنبال دارد. ایجاد چنین تعهدی نسبت بهیک محصول با نام تجاری خاص فرایندی شامل مراحل آشنا شدن مشتری با محصول، شناخت پیدا کردن نسبت به آنو سپس ترجیح محصول با نام تجاری خاص را در بر می گیرد. امروزه مشتریان کالاها و خدمات در کشورهای مختلفبه ویژه کشور توسعه یافته هزینه بیشتری را برای کالاهای دارای برند معروف می پردازند، زیرا برند بخش قابل توجهیاز اطمینانی که مشتری به دنبال آن است را اعطا می کند.

لینک کمکی