فایل ورد (word) تحليل و مدل سازي تغييرات طول خطوط افزايش و کاهش سرعت و شتاب در رابطه اي ورودي و خروجي راه هاي شرياني با هدف کاهش برخورد

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) تحليل و مدل سازي تغييرات طول خطوط افزايش و کاهش سرعت و شتاب در رابطه اي ورودي و خروجي راه هاي شرياني با هدف کاهش برخورد دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) تحليل و مدل سازي تغييرات طول خطوط افزايش و کاهش سرعت و شتاب در رابطه اي ورودي و خروجي راه هاي شرياني با هدف کاهش برخورد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) تحليل و مدل سازي تغييرات طول خطوط افزايش و کاهش سرعت و شتاب در رابطه اي ورودي و خروجي راه هاي شرياني با هدف کاهش برخورد،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) تحليل و مدل سازي تغييرات طول خطوط افزايش و کاهش سرعت و شتاب در رابطه اي ورودي و خروجي راه هاي شرياني با هدف کاهش برخورد :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس ملي عمران و معماري در مديريت شهري قرن 21

تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

در تحقیقات سال های اخیر محققین به سمت تحلیل و آنالیز سناریوهایی از جریان ترافیک رفته اند، یکی از مواردی که در طراحی راه ها باید به آن توجه نمود، طول مناسب بین نواحی ورودی و خروجی در بزرگراه هامی باشد که تامین نشدن طول کافی در این نواحی باعث تغییر مسیر ناگهانی وسایل نقلیه و همچنین ایجاد تراکم در بزرگراه ها می گردد. استفاده مناسب از خطوط افزایش و کاهش متوسط در بزرگراه ها و خیابان های اصلی، تاخیر در رمپ ها را کاهش می دهد و با کاهش تعداد اختلافات بین سرعت های آهسته و وسایل نقلیه با سرعت بالا ایمنی را افزایش می دهد. هدف این مقاله مروری، بررسی جلوگیری از بحران های ترافیکی درخروجی رمپ ها و کاهش برخورد و بررسی تغییرات طول خطوط افزایش و کاهش سرعت در رابطه ای ورودی و خروجی راه های شریانی با هدف کاهش برخورد و تصادف است.

لینک کمکی