فایل ورد (word) ارايه مدل منطقي جهت تحليل رفتار مشتريان سرويس هاي مخابراتي بر اساس داده کاوي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) ارايه مدل منطقي جهت تحليل رفتار مشتريان سرويس هاي مخابراتي بر اساس داده کاوي دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) ارايه مدل منطقي جهت تحليل رفتار مشتريان سرويس هاي مخابراتي بر اساس داده کاوي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ارايه مدل منطقي جهت تحليل رفتار مشتريان سرويس هاي مخابراتي بر اساس داده کاوي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) ارايه مدل منطقي جهت تحليل رفتار مشتريان سرويس هاي مخابراتي بر اساس داده کاوي :


سال انتشار : 1397



تعداد صفحات :26

چکیده مقاله:

امروزه تعامل شرکت ها با مشتریان در قالب مدیریت ارتباط با مشتری به طور قابل توجهی تغییر یافته است. شناسایی ویژگی های مشتریان مختلف و تخصیص بهینه منابع به آنها با توجه به ارزشی که برای شرکت ها دارند، به یکی از دغدغه های اصلی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری تبدیل شده است. در این راستا، هدف این مطالعه بررسی مدل مناسبی جهت بخش بندی مشتریان براساس دوره عمر آن ها می باشد. در فرآیند پیشنهادی این تحقیق که در شرکت مخابرات ایران اجرا گردیده است، پس از تعیین مقادیر شاخص های مدل RFM (تازگی مبادله، تعداد دفعات مبادله و ارزش پولی مبادله) در 10000 مشتریان سازمانی (سرویس کدهای خدماتی 4 رقمی) شرکت مخابرات ایران و وزن دهی آن ها براساس شاخص وارد، به خوشه بندی مشتریان با استفاده از روش K-Means پرداخته شد. نتایج مطالعه حاضر، زمینه را برای تحلیل ویژگی های مشتریان در 6 بخش (خوشه) اصلی فراهم نمود. همچنین با بخش بندی مشتریان در قالب هرم ارزش دوره عمر مشتری، مشتریان کلیدی و با ارزش شرکت مشخص شدند. در نهایت نیز پیشنهاداتی به شرکت جهت توسعه و بهبود مدیریت ارتباط با مشتری ارایه گردید.

لینک کمکی