فایل ورد (word) مدلسازي و بررسي ميزان جذب انرژي تراورس بتني مسلح شده با الياف بازالت و مطالعه تاثير آن بر طول عمر تراورس

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

فایل ورد (word) مدلسازي و بررسي ميزان جذب انرژي تراورس بتني مسلح شده با الياف بازالت و مطالعه تاثير آن بر طول عمر تراورس دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مدلسازي و بررسي ميزان جذب انرژي تراورس بتني مسلح شده با الياف بازالت و مطالعه تاثير آن بر طول عمر تراورس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مدلسازي و بررسي ميزان جذب انرژي تراورس بتني مسلح شده با الياف بازالت و مطالعه تاثير آن بر طول عمر تراورس،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مدلسازي و بررسي ميزان جذب انرژي تراورس بتني مسلح شده با الياف بازالت و مطالعه تاثير آن بر طول عمر تراورس :


سال انتشار : 1397



تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

تاکنون از مواد بسیاری در زمینه ساخت تراورس های خطوط راه آهن استفاده شده است. از اولین مواد به کار رفته در ساخت تراورس ها می توان به چوب اشاره کرد. اما حساسیت چوب به دما، رطوبت، محیط و آتش و در نتیجه تخریب و کنترل زود هنگام آن باعث شد با به کارگیری از مواد نوین تر همچون بتن معایب چوب پوشش داده شود. اما همچنان بتن دچار مشکلاتی است که نمی توان از آن اجتناب کرد. بتن به تنهایی مقاومت بالایی در برابر کشش ندارد و پس از سپری شدن زمان و وجود ریز ترک ها در آن ممکن است دچار تخریب گردد.همچنین بتن جاذب مناسبی برای انرژی نمی باشد. بنابراین در نقاطی که نیازمند میرایی سریع ارتعاشات می باشد بایستی از انواع افزودنی ها استفاده کرد و یا به طور کلی مواد سازنده تراورس را عوض کرد. معادلات به کار گرفته شده شامل معادلات اویلری یک تیر دو سرگیردار و تبدیل بار طبق استاندارد آرمای آمریکا بوده است. همچنین برای بررسی دقیق تر از نرم افزار اجزای محدود مناسبی استفاده شد که در نتیجه بررسی جابجایی و تنش در طول مسیر تعریف شده در راستای تراورس، به دلیل جابجایی بسیار اندک و قرار گرفتن تنش به سمتفشاری در حالت پیش تنیده، نقطه ضعف بتن در تحمل بار کششی پوشش داده شده و بر میزان تحمل در برابر بارهای ارتعاشی و عمر مدل ارایه شده افزوده می شود.

لینک کمکی