فایل ورد (word) افزايش اعتماد کاربران تجارت الکترونيکي دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) افزايش اعتماد کاربران تجارت الکترونيکي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) افزايش اعتماد کاربران تجارت الکترونيکي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) افزايش اعتماد کاربران تجارت الکترونيکي :
سال انتشار : 1397
نام کنفرانس یا همایش : پنجمين کنفرانس ملي مهندسي برق کامپيوتر و فناوري اطلاعات
تعداد صفحات :8
چکیده مقاله:
علیرغم درک رو به رشد مزایای مربوط به تجارت الکترونیک، مشخصه این نوع تجارت عدم ارتباط مستقیم بین فروشندگان و خریداران است. هدف از این مقاله ارایه ویژگی ها و خواص تجارت الکترونیک و تآثیر آن بر اعتماد مشتری به این نوع تجارت و همچنین نشان دادن فعالیت ها برای ایجاد و تقویت اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک است. طرح مقاله تحت تآثیر موارد ذیل قرار گرفته است: تآثیرات تجارت الکترونیک بر اعتماد و اطمینان مشتری و نیز فعالیت های ضروری که در خدمت این هدف هستند