فایل ورد (word) اصول طراحي فضاهاي آموزشي ابتدايي با استفاده از معيار هاي روان شناسي ومعماري

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) اصول طراحي فضاهاي آموزشي ابتدايي با استفاده از معيار هاي روان شناسي ومعماري دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) اصول طراحي فضاهاي آموزشي ابتدايي با استفاده از معيار هاي روان شناسي ومعماري  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) اصول طراحي فضاهاي آموزشي ابتدايي با استفاده از معيار هاي روان شناسي ومعماري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) اصول طراحي فضاهاي آموزشي ابتدايي با استفاده از معيار هاي روان شناسي ومعماري :


سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : دومين همايش ملي معماري، فرهنگ و مديريت شهري

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

هدف این مطالعه پرداختن به موضوع تاثیر عوامل محیطی ویصری در معماری فضاهای آموزشی ابتدایی میباشد. به نظر نگارنده آنچه یک فرد تحصیل کرده ازمحیط و طول دوران اموزشی خود بخاطر میسپارد بیشتر مربوط به شکل وفضای فیزیکی مدرسه ابتدایی است.فضای آموزشی ابتدایی نقش پررنگی در شکل گیری شخصیت علمی واجتماعی افراد دارد.در این تحقیق سعی شد فضای کالبدی معماری مدارس از جنبه های مختلف روانشناسی محیطی با تکیه بر عواملی همچون نور،رنگ،بافت،شکل ورنگ عناصر تشکیل دهنده محیط ،چیدمان مبلمان وفضای سبز مورد بررسی قرار گرفت . طرح حاضر درصدد بوده که با بررسی موارد اشاره شده به استخراج راهکارهای مطلوب طراحی معماری وروانشناسی محیطی پرداخته و در نهایت چگونگی کاربرد و اجرای آن ها را به بحث گذارد. نوع روش تحقیق توصیفی تحلیلی بوده است. جمع آوری اطلاعات به صورت کتابخانه ای صورت گرفته است و تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی محسوب می شود و در نهایت جمع بندی ، نتیجه گیری و ارایه پیشنهاد شده است.

لینک کمکی