فایل ورد (word) تحليل و ارزيابي ايمني بزرگراه ها بر مبناي سرعت طرح و شاخص ضريب اطمينان مطالعات موردي – مشهد مقدس

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) تحليل و ارزيابي ايمني بزرگراه ها بر مبناي سرعت طرح و شاخص ضريب اطمينان مطالعات موردي – مشهد مقدس دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) تحليل و ارزيابي ايمني بزرگراه ها بر مبناي سرعت طرح و شاخص ضريب اطمينان مطالعات موردي – مشهد مقدس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) تحليل و ارزيابي ايمني بزرگراه ها بر مبناي سرعت طرح و شاخص ضريب اطمينان مطالعات موردي – مشهد مقدس،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) تحليل و ارزيابي ايمني بزرگراه ها بر مبناي سرعت طرح و شاخص ضريب اطمينان مطالعات موردي – مشهد مقدس :


سال انتشار : 1397

نام کنفرانس یا همایش : ششمين کنفرانس سراسري معماري و مهندسي عمران

تعداد صفحات :22

چکیده مقاله:

سالانه تعداد زیادی (بالغ بر 15000 نفر) در تصادفات ترافیکی جان خود را از دست می دهند. بزرگراه ها به دلیل حجم وسرعت بالای وسایل نقلیه سهم بیشتری از این تعداد دارند، بنابراین شناسایی نقاط پر خطر در بزرگراه ها از این جهت که بتوان نسبت به ایمن سازی آن اقدام نموده و تصادفات ترافیکی را کاهش داد، اهمیت پیدا میکند.تا کنون روشهای زیادی برای ارزیابی سطح خطر در بزرگراه ها ارایه شده است که مبتنی بر حجم ترافیک ، عوامل هندسی مسیر ، شرایط محیطی و .. می باشد. البته ارزیابی سطح خطر (ریسک) درقطعات بزرگراه مشکل است چرا که تصادفات ترافیکی ناشی از ترکیب عوامل پیچیده ای نظیرعوامل هندسی بزرگراه، سرعت خودرو وتغییرات سرعت می باشد. این مقاله روشی برای ارزیابی بخش های خطرناک بزرگراه را با استفاده از ترکیب سرعت طراحی، سرعت عملکردی و تغییرات آنها ارایه می دهد. برای این منظور یک مدل شاخص قابلیت اطمینان معرفی شده است. سرعت طراحی و سرعت عملکردی به عنوان داده های ورودی به مدل به ترتیب برای ظرفیت و تقاضا می باشد که درساخت مدل شاخص قابلیت اطمینان به کار رفته است . همچنین برای ارزیابی و اعتبارسنجی مدل برمبنای شرایط موجود راه ها ، از اطلاعات بزرگراه های شهر مشهد و شاخص های مربوطه استفاده شد.نتایج نشان می دهد که شاخص های قابلیت اطمینان و متغیرهای مربوطه می توانند در تعیین میزان احتمال تصادفات موثر باشند. روش جدید شاخص قابلیت اطمینان می تواند به راحتی بازتابی به ارزیابی قسمت های پر خطر بزرگراه ها برمبنای عوامل طراحی و شرایط رانندگان بپردازد. . بطورکلی با افزایش اختلاف سرعت عملکردی رانندگان، تصادفات بیشترمی شوند. حاشیه اطمینان نیز با تصادفات مقایسه شد و نتایج نشان داد که حاشیه اطمینان بیشتر منجر به تصادفات کمتری میشوند.

لینک کمکی