فایل ورد (word) پاورپوینت تجارت و فروشگاه الکترونیکی و بازارسازهای اینترنتی

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل ورد (word) پاورپوینت تجارت و فروشگاه الکترونیکی و بازارسازهای اینترنتی دارای 87 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل ورد (word) پاورپوینت تجارت و فروشگاه الکترونیکی و بازارسازهای اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) پاورپوینت تجارت و فروشگاه الکترونیکی و بازارسازهای اینترنتی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) پاورپوینت تجارت و فروشگاه الکترونیکی و بازارسازهای اینترنتی :

دید کلی :
این پاورپوینت در مورد تجارت و فروشگاه الکترونیکی و بازارسازهای اینترنتی در 87 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تجارت و فروشگاه الکترونیکی و بازارسازهای اینترنتی،بازارسازهای اینترنتی،فروشگاه الکترونیکی،تعریف تجارت الکترونیکی،کسب وکار الکترونیکی ،بازارساز اینترنتی چیست،بسترهای چندطرفه ، و...ومنابع می باشد


توضیحات کامل :

فایل ورد (word) پاورپوینت تجارت و فروشگاه الکترونیکی و بازارسازهای اینترنتی

 

این پاورپوینت در مورد تجارت و فروشگاه الکترونیکی و بازارسازهای اینترنتی در 87 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تجارت و فروشگاه الکترونیکی و بازارسازهای اینترنتی،بازارسازهای اینترنتی،فروشگاه الکترونیکی،تعریف تجارت الکترونیکی،کسب وکار الکترونیکی ،بازارساز اینترنتی چیست،بسترهای چندطرفه ، و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

nبرای تعریف یک سازنده بازار آنلاین، باید به تمام اجزای مختلف آن بپردازیم. یک بازارساز اینترنتی شامل بخش های زیر است:

nبازارساز اینترنتی آن تعام یک «بستر» است.

nزیربنایی که در لات انجام می گیرد.

nدوم، "آنلاین" است،

nمبتنی بر صفحه وب یا برنامه کاربردی مبتنی بر اینترنت

nو سوم، این یک ”بسترچند طرفه" است.

nطرفین مختلف در تعاملات حضور دارند که به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباطند.

nو در آخر یک "بازارساز" است.

nیک بازار اینترنتی که طرفین مختلف را در یک جا گردآوری می کند.

nبازارسازها جهت ایجاد بازاری برای گروه های مختلف فروشندگان و خریداران هستند.

nبازارسازان آنلاین زیر گروهی از پلتفرم های چند جانبه (Multiple-Sided-Platform) محسوب می شوند.

nMSP ها عامل توسعه دهنده تجارت و تسهیل کننده تعامل هستند که در آن دو یا چند دسته متمایز مختلف را برای همکاری و تعامل با یکدیگر گرد هم می آیند.

nبازارسازها در واقع بستری برای تجارت فیزیکی یا مجازی هستند.

n

nMerchant Account، یك حساب بانكی است كه به فروشنده امكان می‌دهد، هزینه‌ی مبادلات تجاری خود را از طریق كارت‌های اعتباری دریافت كند.

nAcquiring Bank، بانكی كه Merchant Account  فروشنده در آن قرار دارد. این بانك مبادلات كارت اعتباری این فروشنده را انجام می دهد. گاهی به این بانك Merchant Bank نیز گفته می‌شود.

nIndependent Sales Organization(ISO)ISO، مثل یك شخص ثالث بین فروشنده و Acquiring Bank عمل می‌كند. بسیاری از فروشنده‌ها نمی‌توانند Merchant Account را به دست آورند. این فروشنده‌ها برای مبادلاتی كه از طریق كارت اعتباری انجام خواهد شد، از این شركت واسط استفاده می‌كنند.

n Interchange،تراكنشی كه بین Acquiring Bank و بانك صادر كننده كارت برقرار می‌شود و وجوه را از كارت اعتباری به حساب فروشنده انتقال می‌دهد.

n

nاتخاذ سیاستها در پیاده سازی و پشتیبانی سایت به نحوی كه كاربران در كمترین مدت زمانی و به ساده ترین نحو ممكن بتوانند به كالای مورد نظر خود دسترسی پیدا كنند در رونق تجارت سایت نقش به سزایی را ایفا می‌كند.

nروش كنترل چنین سایتهایی عموما بصورت توزیع شده است . در این روش معمولا به ازاء هر گروه از كالاها كنترل پانل ویژه آن گروه از محصولات وجود دارد كه با آدرس خاص خود قابل دستیابی بوده و افراد خاص با داشتن كلمه و رمز عبور ویژه توانایی دسترسی به امكانات كنترل پانل در سطوح مختلف را دارا می‌باشند.

nدر سطح بالاتری نسبت به این كنترل پانلها ، یك كنترل پانل كلی با قابلیتهای بیشتر نظیر تعریف كاربران كنترل پانلها و امكان حسابداری كلی در اختیار گروه متولی سایت قرار می‌گیرد . به این ترتیب علاوه بر اینكه حجم كار بصورت توزیع شده بین گروههای مختلف تقسیم می‌شود، امكان ردیابی و بررسی كلیه رویدادها نیز از طریق كنترل پانل اصلی وجود دارد.

لینک کمکی