فایل ورد (word) بررسي عوامل موثر بر ساخت برند در صنعت کفش از نظر مشتريان مطالعه موردي:شرکت توليدي کفش جهان نماي تبريز دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) بررسي عوامل موثر بر ساخت برند در صنعت کفش از نظر مشتريان مطالعه موردي:شرکت توليدي کفش جهان نماي تبريز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي عوامل موثر بر ساخت برند در صنعت کفش از نظر مشتريان مطالعه موردي:شرکت توليدي کفش جهان نماي تبريز،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي عوامل موثر بر ساخت برند در صنعت کفش از نظر مشتريان مطالعه موردي:شرکت توليدي کفش جهان نماي تبريز :
نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس ملي مهندسي صنايع و سيستم ها
تعداد صفحات :8
چکیده مقاله:
برند بخش مهمی ازیک فرایند نظام مندبازاریابی یکپارچه است برندمیتواند با افزایش تمرکزواگاهی مصرف کننده نسبت به یک محصول یا خدمت موجب رشدسهم بازار شود و باایجادواحساس تعلق ونزدیکی درمصرف کنندگان زمینهسازتکرارخرید آنها گردد بازارتقاضای کفش به عنوان مکانیسمی درتوسعه صنعت کفش یک تجربه پذیرفته شده جهانی می باشد و کفش تبریز به لحاظ داشتن جایگاه و قدمت تاریخی و پتانسیل درتولید کفشهای چرمی دست دوز میتواند ازطریق برندسازی نسبت به معرفی بیشتر این صنعت اقدام کند که باعث توسعه و افزایش توان رقابتی فعالان کفش تبریز میشود این پژوهش باهدف بررسی عوامل موثر برساخت برند ازنظر مشتریان درصنعت کفش انجام شده است لذا ماهیت تحقیق ازنوع کاربردی و روش انالیز بکارگرفته شده درآن روش همبستگی و رگرسیون می باشد جامعه تحقیق مشتریان فروشگاه های نمایندگی جهان نما می باشد و تعدادنمونه آماری 70نفر بهصورت اتفاقی ازبین مشتریان انتخاب گردیده است طبق نتایج بدست آمده ازاین پژوهش ارتباط معناداری بین عوامل مرتبط با تجربه مشتری و ساخت برند و تجربه مشتری والویت برند درذهن مشتری وجود دارد.