فایل ورد (word) تحليل مکاني و جمعيتي ظرفيت پذيرش دانشجويي علمي - کاربردي کشوربراي ساماندهي توسعه رشته هاي دانشگاهي علمي - کاربردي براساس نقشه جامع علمي کشوروبرنامه پنجم توسعه دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) تحليل مکاني و جمعيتي ظرفيت پذيرش دانشجويي علمي - کاربردي کشوربراي ساماندهي توسعه رشته هاي دانشگاهي علمي - کاربردي براساس نقشه جامع علمي کشوروبرنامه پنجم توسعه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) تحليل مکاني و جمعيتي ظرفيت پذيرش دانشجويي علمي - کاربردي کشوربراي ساماندهي توسعه رشته هاي دانشگاهي علمي - کاربردي براساس نقشه جامع علمي کشوروبرنامه پنجم توسعه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) تحليل مکاني و جمعيتي ظرفيت پذيرش دانشجويي علمي - کاربردي کشوربراي ساماندهي توسعه رشته هاي دانشگاهي علمي - کاربردي براساس نقشه جامع علمي کشوروبرنامه پنجم توسعه :
نام کنفرانس یا همایش : دومين همايش بين المللي انجمن آموزش عالي ايران
تعداد صفحات :26
چکیده مقاله:
مقاله حاضرباهدف ارایه تحلیل مکانی وجمعیتی ظرفیت پذیرش دانجشویی علمی و کاربردی کشوربرای ساماندهی توسعه رشته های دانشگاهی علمی کاربردی براساس نقشه جامع علمی کشوروبرنامه پنجم توسعه تهیه شده است نتیجه نشان میدهد که دانشگاه وحرکت توسعه ای آن متاثر ازتفکرات و استراتژی های دوجریان مدیریتی بوده است که بادوحرکت نسبتا یکسان ولی با نگاه های متفاوت عمل کرده است درجریان اول دانشگاه باتوجه به اینکه طی دودوره پذیرش سال 1387 و اول سال 1388 پودمانی بارشدی قابل توجه گرایش بیشتری به گروه مدیریت و خدمات اجتماعی داشته است تحت تاثیر جابجایی وزیرعلوم درپذیرش دوم سال 1388 ظرفیت پذیرش دانشجو را به شدت کاهش داده است البته این کاهش بیشتر درگروه های مدیریت و خدمات اجتماعی و هنربوده و دانشگاه حرکت کیفی خود را تقویت کرده است بااغاز جریان دوم و تغییرات درسطح ریاست دانشگاه درابتدای امروپذیرش اول سال 1389 تدبیر بجاوبموقع ریاست جدید دانشگاه باعث شد ظرفیت پذیرش تقریبا به ظرفیت اولین پذیرش سال 88 برگردد و زمینه اعتمادسازی فراهم شود سپس درپذیرش دوم بصورت اگاهانه و بعضا نامحسوس ازظرفیت پذیرش دردوره های اموزشی نظری و گروه های مدیریت و خدمات اجتماعی و تاحدودی هنرکاسته و برظرفیت پذیرش درگروه های صنعت و کشاورزی افزوده شده است ولی این کاهش تنها درزمینه کدرشته بوده و نه دررشته چرا که درزمینه ارایه رشته ها روندرشدرانشان میدهد