فایل ورد (word) بررسي جايگاه آموزش و پرورش استان آذربايجان غربي در گرايش دانش آموزان دختر (دختران روستايي و عشايري) به رشته هاي علمي - کاربردي کشاورزي و توسعه کار آفريني

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي جايگاه آموزش و پرورش استان آذربايجان غربي در گرايش دانش آموزان دختر (دختران روستايي و عشايري) به رشته هاي علمي - کاربردي کشاورزي و توسعه کار آفريني دارای 32 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي جايگاه آموزش و پرورش استان آذربايجان غربي در گرايش دانش آموزان دختر (دختران روستايي و عشايري) به رشته هاي علمي - کاربردي کشاورزي و توسعه کار آفريني  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي جايگاه آموزش و پرورش استان آذربايجان غربي در گرايش دانش آموزان دختر (دختران روستايي و عشايري) به رشته هاي علمي - کاربردي کشاورزي و توسعه کار آفريني،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي جايگاه آموزش و پرورش استان آذربايجان غربي در گرايش دانش آموزان دختر (دختران روستايي و عشايري) به رشته هاي علمي - کاربردي کشاورزي و توسعه کار آفريني :




نام کنفرانس یا همایش : همايش ايده هاي کار آفريني و فرصت هاي جديد کسب و کار

تعداد صفحات :32

چکیده مقاله:

بهره گیری از نیروی شگرف زنان برای دستیابی به رشد و توسعه با شیوه های زندگی موجود در ایران (عشایری ،روستایی،شهری )و بهره گیری از اندیشه های خلاق و سازنده زنانی که نیمی از جمعیت کشور وتربیت کنندگان نیم دیگر آن می باشند باید مورد توحه برنامه ریزان ملی قرار گیرد فرایند تغییر و تحول مستمر و پر شتاب در اغاز هزاره سوم میلادی ، از عمده ترین جربانهای حاکم بر حیات بشری است که فرایند کار آفرینی و خلاقیت اساس این دگرگونی است لذا با توحه به شرایط اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی استان، بازبینی مدارس مهارتی ورشته های مورد نیاز آن جهت نهادینه شدن فرهنگ کار آفرینی در جامعه دانشی امروز ، پیوند بین دو فرهنگ کار و علم در جامعه با تربیت معلمان کار آفرین و مخصوصا در بین زنان عشایری و روستایی ودر نقاط مرزی استان ضروری است.این مقاله حاصل تحقیقی است که جامعه آماری آن شامل کلیه دانش آموزان دختر استان به تعداد 69118 نفر در سال 86-85 بوده و ازروش نمونه گیری تصادفی – طبقاتی و به تفکیک رشته های متوشطه نظری و مهارتی به تعداد 500 نفر با استفاده از فرمول کوکران انتخاب و پس از جمع آوری داده ها از طریق پرشسنامه لیکرت و با روش آزمون آماری - نرم افزار SPSS مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته و روش تحقیق از نوع توصیفی زمینه یاب میباشد. سوالات اصلی تحقیق عبارتند از : در گذر از جامعه سنتی به جامعه اطلاعاتی، آیا زن روستایی و عشایر فاقد تواناییهای لازم در کسب مهارتهای زندگی در زمینه تصمیم گیری ،خلاقیت ،آگاهی از حقوق قانونی وکسب در آمد و سلامت روان مخصوصا در خانواده های چند همسری ، نقش سازنده ای خواهد داشت ؟آیا آموزش وپرورش معلمان کار آفرینی جهت همگام شدن با دنیای متحول کنونی برای تربیت دانش آموزان تاثیر گذار خواهد بود ؟در شرایط کنونی ضروری است درجهت ایجاد رشته های جدید و مخصوصا رشته های مهارتی آموزش و پرورش مرتبط با کشاورزی و دامپروری و توسعه بنگاه های زود بازده اقتصادی با تاکید برکار آفرینی و با توجه به زمینه های اقتصادی ونیاز جامعه وگسترش فرهنگ کارآفرینی و خود اشتغالی و ارتقاء فرهنگ مردم در خصوص آموزش دختران ، کار کارشناسی انجام گیرد تا روشهای علمی با کارهای سنتی امیخته گردد زیرا تعداد دانش آموزان ازمقطع نظری به پیش دانشگاهی به علت کاردر مزارع و دامداریها و عوامل خاص فرهنگی استان کاهش پیدا کرده است .

لینک کمکی