فایل ورد (word) بررسي تاثير آميخته بازاريابي خدمات بر توسعه ظرفيت بنادر کشور و تعيين ميزان اثر گذاري هر يک از عناصر مطالعه موردي : پايانه کانتينري بندر شهيد رجايي دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) بررسي تاثير آميخته بازاريابي خدمات بر توسعه ظرفيت بنادر کشور و تعيين ميزان اثر گذاري هر يک از عناصر مطالعه موردي : پايانه کانتينري بندر شهيد رجايي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي تاثير آميخته بازاريابي خدمات بر توسعه ظرفيت بنادر کشور و تعيين ميزان اثر گذاري هر يک از عناصر مطالعه موردي : پايانه کانتينري بندر شهيد رجايي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي تاثير آميخته بازاريابي خدمات بر توسعه ظرفيت بنادر کشور و تعيين ميزان اثر گذاري هر يک از عناصر مطالعه موردي : پايانه کانتينري بندر شهيد رجايي :
نام کنفرانس یا همایش : چهاردهمين همايش صنايع دريايي
تعداد صفحات :12
چکیده مقاله:
بالغ بر 90 درصد از تجارت جهانی از طریق حمل و نقل دریایی انجام می گیرد . زیرا این نوع حمل نقل دارای مزایای قیمت ارزان ، انتقال حجم و وزن انبوه ، انتقال سریع و بی خطر کالاها ست . این مزایا باعث گردیده که حمل و نقل دریایی و راههای آبی از توجه ویژه ای برخوردار باشند . لذا بدون وجود حمل و نقل دریایی ، واردات و صادرات کالا که پایه تجارت مدرن جهانی است امکان پذیر نیست . یکی از حلقه های اصلیدر حمل و نقل دریایی ، بنادر می باشند که مبادی ورود و خروج کالاها هستند . در سرتاسر جهان، بنادر هر کشور حکم دارایی های راهبردی ملی را دارند. کشورهای که بتوانند مطابق میل بازار و مشتریان و همگام با تکنولوژی روز ، مسیر توسعه بنادر را بپیمایند ، و جایگاه بهینه هر بندر را در بازار رقابتی فراهم آورند، بسیار معدودند. در این مقاله با توجه به نقش انکار ناپذیر بازاریابی در توسعه و گسترش بنادر ، مدل هفت عامل آمیختهبازاریابی خدمات در مدیریت بنادر مورد استفاده قرار گرفته است . تاثیر گذاری این عوامل در قالب هشت فرضیه ، از طریق آزمون دو جمله ای ، برتوسعه ظرفیت بنادر سنجیده و الویت بندی گردید. کلیه فرضیه ها مورد تائید واقع شد . همچنین نتایج آزمونها نشان می دهد ، شواهد فیزیکی خدمات ( کیفیت ) ، قیمت ، محصول(ارائه خدمات) ، تبلیغات و ارتباطات ، فرآیند انجام کار ، پرسنل و کانالهای توزیع به ترتیب دارای بیشترین تأثیر در میان عوامل آمیخته بازاریابی خدمات بر توسعه ظرفیت بندری در ایران ، خصوصا بندر شهید رجایی می باشند