فایل ورد (word) بررسي تاثير پارامتر هندسي عمق بر پاسخ سکوهاي فراساحلي ثابت فلزي مجهز به آلياژ حافظه دار شکلي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي تاثير پارامتر هندسي عمق بر پاسخ سکوهاي فراساحلي ثابت فلزي مجهز به آلياژ حافظه دار شکلي دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي تاثير پارامتر هندسي عمق بر پاسخ سکوهاي فراساحلي ثابت فلزي مجهز به آلياژ حافظه دار شکلي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي تاثير پارامتر هندسي عمق بر پاسخ سکوهاي فراساحلي ثابت فلزي مجهز به آلياژ حافظه دار شکلي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي تاثير پارامتر هندسي عمق بر پاسخ سکوهاي فراساحلي ثابت فلزي مجهز به آلياژ حافظه دار شکلي :




نام کنفرانس یا همایش : چهاردهمين همايش صنايع دريايي

تعداد صفحات :16

چکیده مقاله:

در این مقاله اثر پارامتر هندسی عمق بر پاسخ سکوهای فراساحلی ثابت فلزی، که مهاربندهای آن مجهز به آلیاژ حافظه دار شکلی فوق ارتجاعی میباشد، مورد مطالعه قرار گرفته شده است. برای این منظور سکوهای واقع شده در عمق های آب مختلف شامل 70و 110 و 150 متری بررسی شده است. ابتدا برای ارزیابی رفتار غیرخطی سکوها و بدست آوردن مقاطع سکوها در رفتار غیرخطی از تحلیل بارافزون با استفاده از نرم افزارSACS استفاده شده است، سپس تحلیل غیرخطی تاریخچه زمانی با استفاده از نرم افزارالمان محدودANSYS برای سکوهای در عمق های مختلف و در دو حالت مجهز به سیستم مهاربندی آلیاژحافظه دار شکلی وبدون آلیاژ حافظه دار شکلی تحت امواج طوفانی انجام شده است. با مقایسه وبررسی نتایج مشخص می گردد که سکوی موجود در عمق 70 متری تحت امواج طوفانی دارای رفتار خطی بوده واستفاده از آلیاژ حافظه دار شکلی تاثیری در رفتار سکو نخواهد داشت، در حالیکه درسکوهای واقع شده در عمق های 110 و 150 متری با استفاده از سیستم مهاربندی آلیاژ حافظه دار شکلی رفتار غیر خطی وکرنش های پسماند در سازه حذف گردیده وانرژی وارده به سکو بوسیله آلیاژ حافظه دار شکلی جذب می گردد و انرژی در المانهای اصلی سازه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد

لینک کمکی