فایل ورد (word) بررسي رفتار فنداسيون يک سکوي تک پايه بتني تحت اثر بار موج ، جريان و باد در خليج فارس

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي رفتار فنداسيون يک سکوي تک پايه بتني تحت اثر بار موج ، جريان و باد در خليج فارس دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي رفتار فنداسيون يک سکوي تک پايه بتني تحت اثر بار موج ، جريان و باد در خليج فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي رفتار فنداسيون يک سکوي تک پايه بتني تحت اثر بار موج ، جريان و باد در خليج فارس،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي رفتار فنداسيون يک سکوي تک پايه بتني تحت اثر بار موج ، جريان و باد در خليج فارس :




نام کنفرانس یا همایش : چهاردهمين همايش صنايع دريايي

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

استفاده از سکوهای بتنی یکی از ایده هایی است که با توجه به موقعیت برتر ایران در ساخت سازه های بتنی می تواند مورد توجه قرار بگیرد. درهمین راستا نیاز به شناخت همه جانبه از موقعیت جغرافیایی ، و شناخت از اجزای این نوع سکو در موقعیت محیطی خلیج فارس داریم . با توجه به عمق کم خلیج فارس و شرایط محیطی مناسب تر نسبت به دریای شمال و خلیج مکزیک که این نوع سکو در آن رواج بسیار دارد استفاده از یک سکوی تک پایه پیشنهاد می گردد . پایه سکو وظیفه انتقال بارهای محیطی ناشی از موج ، جریان و باد و همچنین بار مرده را به فنداسیون سکودارد . مقدار این بار با توجه به شرایط موج و باد و متفاوت می باشد . به کمک نرم افزار 5.3SACS نیروهای موج و جریان و باد را مدل سازی کرده و ترکیب بار حاصل از این نیروها را بر روی پایه بتنی قرار می دهیم و نیروها و لنگر پای ستون را از آنالیز نرم افزار قرائت می کنیم . با توجه به اهمیت بار موج نسبت به بارهای باد و جریان و غالب بودن این نیرو در ترکیب بار طراحی می توان با تغییر نیروی موج طرح تغییرات زیادی را در لنگر و نیروی پای ستون مشاهده نمود . برای طراحی فنداسیون از یک پی گسترده مربع شکل بتنی با عمق یک متر کمک می گیریم . این پی را در نرم افزارPLAXIS.3D FOUNDATIONمدلسازی می کنیم و نیروها و لنگر بدست آمده از ترکیب بار جریان ، موج و باد را بر روی آن اعمال می کنیم . از مهمترین بخشهای طراحی پی ، لایه بندی و نوع خاک بستر دریا در خلیج فارس می باشد که از گزارشهای آزمایشگاه خاک بدست می آید . این آزمایشها هم به صورت میدانی و در محل انجام می شود و هم با نمونه گیری و در آزمایشگاه انجام می شود . با طراحی فنداسیون و آنالیز آن ، تنش 1 زیر فنداسیون ، جابجایی عمودی(بلندشدگی یا نشست) 2 و جابجایی افقی 3 آن را خوانده و با توجه به بارگذاری محیطی مقایسه ها را انجام می دهیم

لینک کمکی