فایل ورد (word) طراحي و تحليل مخزن اکسيژن مايع پيل سوختي با کاربرد در صنايع دريايي دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) طراحي و تحليل مخزن اکسيژن مايع پيل سوختي با کاربرد در صنايع دريايي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) طراحي و تحليل مخزن اکسيژن مايع پيل سوختي با کاربرد در صنايع دريايي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) طراحي و تحليل مخزن اکسيژن مايع پيل سوختي با کاربرد در صنايع دريايي :
نام کنفرانس یا همایش : چهاردهمين همايش صنايع دريايي
تعداد صفحات :13
چکیده مقاله:
سیستم پیشرانش مستقل از هوا 1تکنولوژی است که به شناور دریایی اجازه م یدهد تا بمنظور دستیابی به اکسیژن اتمسفر، بدون نیاز به رسیدن به سطح دریا یا استفاده از لوله ورود و خروج هوا 2 به عملکرد خود ادامه دهد. بدین ترتیب این سیستم مدت زمان ماندگاری شناور را در اعماق دریاافزایش می دهد. یکی از بهترین گزین هها برای سیستمAIP پیل سوختی پلیمری 3 است. برای تمامی پیل های سوختی، هیدروژن بعنوان سوخت واکسیژن یا هوا بعنوان اکسید کننده مورد استفاده قرار م یگیرد. بمنظور تامین اکسنده لازم برای پیل سوختی از اکسیژن مایع 4 استفاده می شود. با توجه به نیاز پیل سوختی به اکسیژن مایع بمنظور تولید انرژی و محدودی تهای موجود در ذخیره اکسیژن مایع به سبب ماهیت آن، در مقاله حاضر اصول طراحی مخزن اکسیژن مایع بیان و مخزن طراحی شده به کمک نرم افزار اجزای محدود آباکوس 5 مورد تحلیل قرار گرفته است. نتلیجاز شبیه سازی نشان داده است که اجزای مخزن از لحاظ استحکام در ناحیه امن قرار گرفته و تنش ماکزیمم اعمالی به آن ها از تنش تسلیم ماده انتخاب شده پایین تر است