فایل ورد (word) بررسي وضعيت ايمني جاده اي با استفاده از روش تلفيقيDELPHI و استاندارد آمريکاييMIL-STD-882c باتاکيد برمدل مديريتي چندعلتي 4M مطالعه موردي - شرکت کشت و صنعت حکيم فارابي خوزستان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي وضعيت ايمني جاده اي با استفاده از روش تلفيقيDELPHI و استاندارد آمريکاييMIL-STD-882c باتاکيد برمدل مديريتي چندعلتي 4M مطالعه موردي - شرکت کشت و صنعت حکيم فارابي خوزستان دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي وضعيت ايمني جاده اي با استفاده از روش تلفيقيDELPHI و استاندارد آمريکاييMIL-STD-882c باتاکيد برمدل مديريتي چندعلتي 4M مطالعه موردي - شرکت کشت و صنعت حکيم فارابي خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي وضعيت ايمني جاده اي با استفاده از روش تلفيقيDELPHI و استاندارد آمريکاييMIL-STD-882c باتاکيد برمدل مديريتي چندعلتي 4M مطالعه موردي - شرکت کشت و صنعت حکيم فارابي خوزستان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي وضعيت ايمني جاده اي با استفاده از روش تلفيقيDELPHI و استاندارد آمريکاييMIL-STD-882c باتاکيد برمدل مديريتي چندعلتي 4M مطالعه موردي - شرکت کشت و صنعت حکيم فارابي خوزستان :




نام کنفرانس یا همایش : دومين کنفرانس ملي تصادفات جاده اي، سوانح ريلي و هوايي

تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

این مطالعه با هدف بررسی وضعیت ایمنی جاده های دسترسی به شرکت کشت و صنعت فارابی خوزستان از طریق شناسایی کانونهای حادثه ساز با استفاده از تکنیک تلفیقی Delphi و استانداردMIL-STD-882c با تاکید بر تئوری چندعلتی 4M صورت پذیرفت تیم تحلیل گرابتدا با نظر خواهی از نخبگان دلفی و انجام مشاهدات میدانی و ... کانونهای جادثه ساز را شناسایی و سپس با استفاده از استاندارد MIL-STD-882c رتبه هریک از مخاطرات موجود را محاسبه و اولویت بندی نمود و درنهایت بمنظور کنترل هریک راه کارهای مدیریتی و مهندسی پیشنهاد داد درنتیجه این مطالعه 7 منطقه دارای ریسک غیرقابل قبول 13 منطقه ریسک نامطلوب 5 منطقه ریسک قابل قبول و نیازمند بررسی و 5 کانون نیز دارای ریسک قابل قبول بدون نیاز به تجدید نظر شناسایی شد.

لینک کمکی