فایل ورد (word) بررسي تاثير بازي هاي آموزشي گروهي رايانه اي و سنتي (مداد - کاغذي) بر ميزان هوش هيجاني دانش آموزان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي تاثير بازي هاي آموزشي گروهي رايانه اي و سنتي (مداد - کاغذي) بر ميزان هوش هيجاني دانش آموزان دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي تاثير بازي هاي آموزشي گروهي رايانه اي و سنتي (مداد - کاغذي) بر ميزان هوش هيجاني دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي تاثير بازي هاي آموزشي گروهي رايانه اي و سنتي (مداد - کاغذي) بر ميزان هوش هيجاني دانش آموزان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي تاثير بازي هاي آموزشي گروهي رايانه اي و سنتي (مداد - کاغذي) بر ميزان هوش هيجاني دانش آموزان :




نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي آموزش در ايران 1404

تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش بررسی میزان هوش هیجانی دانش آموزانی که با استفاده از بازی های رایانه ای آموزش دیده اند در مقایسه با دانش آموزانی است که با بازی های مداد - کاغذی آموزش دیده اند.در این راستا و در قالب یک طرح نیمه آزمایشی دو گروهی با پس آزمون ، 24 نفر از دانش آموزان یک مدرسه راهنمایی دخترانه با رعایت اصل انتخاب تصادفی در دو گروه 12 نفری تقسیم شدند آنگاه دانش آموزان گروه آزمایشی به مدت 8 جلسه 30 دقیقه ای ، مباحث مربوط به املاء و دستور زبان انگلیسی را با یک سلسله فعالیت های آموزشی مبتنی بر بازی های دیجیتال و به گروه شاهد نیز همان مفاهیم را به همان تعداد جلسه در قالب بازی های هم ارز و مشابه بازی گروه آزمایشی به صورت بازی های مبتنی بر مداد و کاغذ اموزش داده شد. در انتها آزمون هوش هیجانی برادبری و گریوز به عمل آمد.برای تجزیه و تحلیل داده ها از ، آمار توصیفی (فراوانی ، میانگین و ...) و آمار استباطی (آزمون من وایت نی یو) ، استفاده گردید.نتایج نشان دادکه بین میزان مولفه های خود آگاهی ، خود-مدیریتی و آگاهی اجتماعی هوش هیجانی دانش آموزانی که با استفاده از بازی های رایانه ای آموزش دیده اند و دانش آموزانی که با بازی های مداد - کاغذی آموز ش دیده اند تفاوت معنادار وجود دارد .ولی در مولفه مدیریت رابطه تفاتوت معنادار مشاهده نشد با استفاده از نتایج پژوهش می توان از بازی های اموزشی گروهی رایانه ای جهت پرورش و توسعه هوش هیجانی ، به عنوان یکی از روش های آموزشی نوین در مدارس بهره جست.

لینک کمکی