فایل ورد (word) بررسي تطبيقي زير ساخت هاي فرهنگي - آموزش موثر در طراحي و اجراي دوره هاي آموزش الکترونيکي در دانشگاه شهيد چمران اهواز و دانشگاه گوتنبرگ سوئد

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي تطبيقي زير ساخت هاي فرهنگي - آموزش موثر در طراحي و اجراي دوره هاي آموزش الکترونيکي در دانشگاه شهيد چمران اهواز و دانشگاه گوتنبرگ سوئد دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي تطبيقي زير ساخت هاي فرهنگي - آموزش موثر در طراحي و اجراي دوره هاي آموزش الکترونيکي در دانشگاه شهيد چمران اهواز و دانشگاه گوتنبرگ سوئد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي تطبيقي زير ساخت هاي فرهنگي - آموزش موثر در طراحي و اجراي دوره هاي آموزش الکترونيکي در دانشگاه شهيد چمران اهواز و دانشگاه گوتنبرگ سوئد،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي تطبيقي زير ساخت هاي فرهنگي - آموزش موثر در طراحي و اجراي دوره هاي آموزش الکترونيکي در دانشگاه شهيد چمران اهواز و دانشگاه گوتنبرگ سوئد :




نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي آموزش در ايران 1404

تعداد صفحات :21

چکیده مقاله:

سند چشم انداز بیست ساله مقرر داشته است که در سال 1404 جایگاه نخست توسعه اقتصادی ، علمی و فناوری در سطح منطقه از آن کشور ایران باشد. کسب چنین جایگاهی نیازمند توجه اکید به طراحی ها و زیر ساخت های فرهنگی است.از آنجایی که دانشگاه و آموزش عالی همیشه پیش قراول و ژرچمدار توسعه و طراحی فرهنگی بوده است.از این رو قبل از هر چیز ، در درون خود باید از یکسو واجد بستر های فرهنگی مناسب با هدف توسعه و سرآمدی در منطقه باشد و از سوی دیگر در پاسخگویی به چالش ها و تحولات اجتماعی ، فرهنگی و تکنولوژیکی توانمند بوده و از فناورهای آموزشی به عنوان یک رسانه فرهنگی به خوبی سود جوید.با توجه به اینکه مباحثات و فعالیت های فرهنگی نقش مهمی در شکل دهی فعالیت ها و شیوه های آموزشی ایفا می کنند.فعالیت های آموزشی - از فعالیت های فردی گرفته تا فعالیت ها و سیاست ها و خط مشی های ملی و منطقه ای - درهم تنیده و متاثر از یک زمینه ی فرهنگی خاص در سطوح مختلف هستند.لذا در هنگام کاربست فناوری ها جهت حمایت یادگیری موسسه ای و فعالیت های تدریس ، تذکر این نکته مهم است که فناوری پدیده ی آموزش خنثی نیست ، بلکه اقدامی مختص به فرهنگ است که در بطن زمینه های فرهنگی خاص تامین می شود و به عنوان «رسانه های فرهنگی» ، ابزاری را برای انتقال و ترویج ارزش های فرهنگی در ضمن فعالیتهای آموزشی تامین می کنند.

لینک کمکی