فایل ورد (word) معرفي روش جديد طراحي روسازي بنادر در ايران دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) معرفي روش جديد طراحي روسازي بنادر در ايران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) معرفي روش جديد طراحي روسازي بنادر در ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) معرفي روش جديد طراحي روسازي بنادر در ايران :
نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي سازه، زلزله، ژئوتکنيک
تعداد صفحات :10
چکیده مقاله:
روسازیهای بنادر در مقایسه با دیگر روسازیهای صنعتی از نظر طراحی و ساخت نیاز به در نظر گرفتن عوامل متعدد و متنوعی دارند. بنادر اغلب برروی زمینهای بازسازی شده واقع گردیده و بستر آنها اغلب دارای شرایط ضعیف است. بطور کلی روسازی بنادر باید دامن گستردهای از وسایل نقلیه سنگین را در مقایسه با دیگر روسازیها تحمل نماید. بنابراین استفادهکنندگان از بنادر انتظار دارند که روسازی بنادر از عملکرد و کارآیی بالایی برخوردار باشد. نخستین آیین نامه طراحی روسازی بنادر ایران در سال 1386 منتشر گردید که برگرفته از دستورالعمل 1996 انجمن بنادر انگلستان بود که توسطNTERPAVE به چاپ رسیده بود. این آیین نامه دارای تعداد زیادی نمودار طراحی برای انواع مختلف روسازی با رویههای مختلف بود. در این مقاله به اختصار روش پیشنهادی جدید به منظور طراحی روسازی بنادر بر طبق دستورالعمل 2008 ارائه شده توسطINTERPAVE معرفی خواهد شد. عمدهترین مزایای روش جدید نسبت به روش قبلی، استفاده از تحلیل اجزاء محدود به منظور بهبود ارزیابی عملکرد روسازی تحت بارگذاریها و مصالح مختلف، استفاده از تنها یک نمودار طراحی و همچنین استفاده از مفهوم ضریب همارز مصالح به منظور جایگزینی مصالح با یکدیگر است