فایل ورد (word) ارائه روشي براي حذف هارمونيک انتخابي جريان موتور القايي سه فاز با استفاده از تعيين زواياي سوئيچينگ اينورتر منبع ولتاژ سه و پنج سطحي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) ارائه روشي براي حذف هارمونيک انتخابي جريان موتور القايي سه فاز با استفاده از تعيين زواياي سوئيچينگ اينورتر منبع ولتاژ سه و پنج سطحي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) ارائه روشي براي حذف هارمونيک انتخابي جريان موتور القايي سه فاز با استفاده از تعيين زواياي سوئيچينگ اينورتر منبع ولتاژ سه و پنج سطحي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ارائه روشي براي حذف هارمونيک انتخابي جريان موتور القايي سه فاز با استفاده از تعيين زواياي سوئيچينگ اينورتر منبع ولتاژ سه و پنج سطحي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) ارائه روشي براي حذف هارمونيک انتخابي جريان موتور القايي سه فاز با استفاده از تعيين زواياي سوئيچينگ اينورتر منبع ولتاژ سه و پنج سطحي :




نام کنفرانس یا همایش : سيزدهمين کنفرانس دانشجويي مهندسي برق ايران

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

دراین مقاله از اینورترهای چند سطحی برای تغذیه موتور القایی سه فاز استفاده شده است بکارگیری از اینورترهای چند سطحی بجای اینورترهای دو سطحی دارای مزایای زیادی است که از آن جمله می توان به تولید هارمونیک کمتری اشاره کرد دراین مقاله اینورترهای سه و پنج سطحی از نوع دیود کلمپ طراحی شو شبیه سازی شده است کلیه مراحل طراحی و شبیه سازی بطور کامل توضیح داده شده است از اینورترهای سه و پنج سطحی برای تغذیه موتور القایی سه فاز استفاده می شود برای سوئیچینگ سوئیچهای اینورترها روشهای مختلفی می توان پیاده کرد. در اینجا متد مدولاسیون پهنای پالس با قابلیت حذف هارمونیک انتخابی پیشنهاد شده است یعنی در این روش زوایای سوئیچینگ را برحسب حذف هارمونیک های انتخابی جریانی محاسبه می کنیم سپس براساس مقادیر زوایای بدست آمده سوئیچینگ را انجام می دهیم با طراحی و شبیه سازی این متد نشان داده می شود که THD جریان موتور تا حد زیادی قابل کنترل می باشد یعنی با حذف هارمونیکهای با دامنه بالا می توانیم THD جریان موتور را کاهش قابل ملاحظه ای دهیم.

لینک کمکی