فایل ورد (word) ارزيابي و رتبه بندي ابزارهاي خدمات بانکي از ديدگاه مديران با رويکرد فازي مطالعه موردي: شعب بانک ملي استان يزد

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) ارزيابي و رتبه بندي ابزارهاي خدمات بانکي از ديدگاه مديران با رويکرد فازي مطالعه موردي: شعب بانک ملي استان يزد دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) ارزيابي و رتبه بندي ابزارهاي خدمات بانکي از ديدگاه مديران با رويکرد فازي مطالعه موردي: شعب بانک ملي استان يزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ارزيابي و رتبه بندي ابزارهاي خدمات بانکي از ديدگاه مديران با رويکرد فازي مطالعه موردي: شعب بانک ملي استان يزد،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) ارزيابي و رتبه بندي ابزارهاي خدمات بانکي از ديدگاه مديران با رويکرد فازي مطالعه موردي: شعب بانک ملي استان يزد :




نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي

تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

موقعیت و جایگاه بازاریابی در ساختار تشکیلاتی بانک به مراحل تکامل فعالیتهای بازرگانی آن ارتباط دارد در یک جامعه سنتی که فعالیتهای بازرگانی تکامل نیافته است هدف نهایی یک بانک فقط کسب سود است دراین حالت خدمات بدون توجه عمیق و همه جانبه نسبت به نیازهای مشتریانارائه می شود و طبیعات جون تعداد رقبا نیز رو به افزایش است به تدریج که رقابت حادتر و فشرده تر می شود برای تحلیل سود یا ارائه خدمات بیشتر کوشش های سازمان یافته ای لازم است و بانک در می یابد که واحد بازار یابی سنتی نمی تواند نیاز ش را تامین نمناید دراین شرایط توجه به بازاریابی به صورت مقوله ای مدیریتی وهمتراز با مدیریتهای میانی مطرح می گردد و فعالیتهایی نظیر تحقیقات بازاریابی تبلیغات پیشبرد فروش، اعطای اعتبار و ایجاد رابطه با ابزارهای شبکه ارائه کننده خدمات اهمیت پیدا می کنددر همین راستا بر ان شدیم تا در این پژوهش توصیفی - پیمایشی به بررسی و ارزیابی ابزارهای بازاریابی خدمات در صنعتبانکداری کشور پرداخته و علاوه بر شناسایی مولفه های موثر دراین زمینه از نظر درجه اهمیت اولویت بندی نماییم

لینک کمکی