فایل ورد (word) اولويت بندي مشتريان در CRM با استفاده از منطق فازي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) اولويت بندي مشتريان در CRM با استفاده از منطق فازي دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) اولويت بندي مشتريان در CRM با استفاده از منطق فازي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) اولويت بندي مشتريان در CRM با استفاده از منطق فازي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) اولويت بندي مشتريان در CRM با استفاده از منطق فازي :




نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي

تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

دراین مقاله سعی بر آن است تا با استفاده از منطق فازی مشتریان هدف در بازاریابی الکترونیک که یکی از پارامترهای مهم مدیریت ارتباط با مشتری CRM می باشد شناسایی شوند. در ابتدای بحث توضیحات مختصری در خصوص منطق فازی داده می شود و در ادامه مختصری از استراتژیها و روشهای بازاریابی ارائه خواهد گردید تا د رنهایت استراتژیهای متناسب با هر مشتری در چارچوب بازاریابی فرد به فرد تخصیص داده شود.

لینک کمکی