فایل ورد (word) بازاريابي و تجارت الکترونيک در صنعت توريسم: چارچوب مفهومي براي توسعه و اجراي کسب و کارهاي الکترونيکي دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) بازاريابي و تجارت الکترونيک در صنعت توريسم: چارچوب مفهومي براي توسعه و اجراي کسب و کارهاي الکترونيکي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بازاريابي و تجارت الکترونيک در صنعت توريسم: چارچوب مفهومي براي توسعه و اجراي کسب و کارهاي الکترونيکي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) بازاريابي و تجارت الکترونيک در صنعت توريسم: چارچوب مفهومي براي توسعه و اجراي کسب و کارهاي الکترونيکي :
نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي
تعداد صفحات :16
چکیده مقاله:
پیشرفتهای تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات در حال نفوذ در همه جنبه های بازاریابی گردشگری است تجارت الکترونیکی دارای رشد بسیار شتابان در عرصه فعالیتهای گردشگری است و تغییراتدر این عرصه با سرعت غیرقابل تصور در حال انجام است دراین میان شبکه جهانی اینترنتر در عین حالیکه فرصتهای جدیدی را دراختیار موسسات و استفاده کنندگان دیگر قرار داده است سیستمهای توزیع را دچار تحول و دگرگونی نموده است بایستی اذعان نمود که هیچ صنعتی به اندازه صنعت گردشگری تحت تاثیر تحول تکنولوژیک و انقلاب اطلاعات نبوده است و فرایند ایجاد اطلاعات و تبادل آن روز به روز در صنعت گردشگری توسعه بیشتری می یابد. این تحولات نه تنها سبب سهولت در دسترسی به خدمات شده است بلکه با بوجود آمدن دسترسی به عرضه کنندگان و فروشندگان خدمات قدرت انتخاب مشتریان نیز افزایش یافته است.