فایل ورد (word) بررسي تاثير کشور سازنده محصول بر درگيري خريد مصرف کنندگان مقيم شهر تهران دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) بررسي تاثير کشور سازنده محصول بر درگيري خريد مصرف کنندگان مقيم شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي تاثير کشور سازنده محصول بر درگيري خريد مصرف کنندگان مقيم شهر تهران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي تاثير کشور سازنده محصول بر درگيري خريد مصرف کنندگان مقيم شهر تهران :
نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي
تعداد صفحات :16
چکیده مقاله:
با شدید شدن رقابت در بازارهای امروزه و تقویت مباحث تجارت آزاد مساله بسیار حیاتی برای شرکتها حفظ سهم بازار می باشد دراین راستا از انجا که نتایج بسیاری از تحقیقات نشان میدهند نام کشور سازنده محصول تاثیر زیادی بر تصمیم گیری مصرف کنندگان دارد رفتار خرید مصرف کننده تحت تاثیر عواملی گوناگو ن از جمله عوامل درگیری خرید قرار دارد درگیری خرید عاملی موثر در تصمیم گیری های مصرف کننده محسوب می شود لذا ضروری به نظر می رسد تا در قالب تحقیقی علمی درایران بررسی تاثیر کشور سازنده محصول بر عوامل درگیری خرید پرداخته شود تحقیق حاضر تحقیقی توصیفی و از نوع پیمایشی است جامعه آماری این تحقیق مصرف کنندگان ساکن شهر تهران می باشند که از نظر آنان درباره عوامل دیگری خرید در هشت محصول که نیمی از انها ساخت ایران و نیمی دیگر ساخت خارج از ایران می باشند چهار محصول با در گیری زیاد و چهار محصول با درگیری کم را مورد ارزیابی قرار میدهد