فایل ورد (word) بررسي عوامل تاثيرگذار بر نگرش نسبت به تبليغات به طور کل و تبليغات موبايلي دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) بررسي عوامل تاثيرگذار بر نگرش نسبت به تبليغات به طور کل و تبليغات موبايلي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي عوامل تاثيرگذار بر نگرش نسبت به تبليغات به طور کل و تبليغات موبايلي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي عوامل تاثيرگذار بر نگرش نسبت به تبليغات به طور کل و تبليغات موبايلي :
نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي
تعداد صفحات :22
چکیده مقاله:
نگرش نسبت به تبلیغات احساس و ارزیابی کلی افراد از تبلیغات اشاره دارد هرچند نگرش به تبلیغات از مفاهیم مهمی است که توجه زیادی را به خود جلب نموده است ولی آنچنان مورد توجه پژوهشگران ایرانی قرار نگرفته است ا زطرفی به واسطه نوآوریهای تکنولوژیکی شاهد ظهور شیوه جدیدی از تبلیغات به نام تبلیغات موبایلی هستیم که نه تنها در ایران بلکه در مطالعات بین المللی نیز موضوع جدیدی می باشد این پژوهش علاوه بر بررسی و مقایسه نگرش جامعه نسبت به تبلیغات به طور کل و تبلیغات موبایلی به بررسی تاثیر سه عامل تاثیرگذار رنجش و آزردگی ، اطلاع دهندگی، و اطمینان می پردازد. نتایج حاصله از 571 پرسشنامه حاکیست که نگرش جامعه نسبت به تبلیغات به طور کل و همچنین تبلیغات موبایلی مثبت است و احساس رنجش ، اطلاع دهندی و اطمینان به تبلیغات، بر نگرش مخاطبین تاثیر دارد.