فایل ورد (word) بررسي عوامل موثر بر بازاريابي محصول جديد در بنگاههاي کوچک و متوسط SMEs مطالعه موردي: صنايع غذايي و آشاميدني استان فارس

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي عوامل موثر بر بازاريابي محصول جديد در بنگاههاي کوچک و متوسط SMEs مطالعه موردي: صنايع غذايي و آشاميدني استان فارس دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي عوامل موثر بر بازاريابي محصول جديد در بنگاههاي کوچک و متوسط SMEs مطالعه موردي: صنايع غذايي و آشاميدني استان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي عوامل موثر بر بازاريابي محصول جديد در بنگاههاي کوچک و متوسط SMEs مطالعه موردي: صنايع غذايي و آشاميدني استان فارس،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي عوامل موثر بر بازاريابي محصول جديد در بنگاههاي کوچک و متوسط SMEs مطالعه موردي: صنايع غذايي و آشاميدني استان فارس :




نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي

تعداد صفحات :20

چکیده مقاله:

موضوع موفقیت در ارایه و روانه سازی محصول جدید به بازارهای هدف، مقوله ای پراهمیت برای مالکان شرکتها می باشد موضوع مزبور علاوه بر پراهمیت بودن پیچیدگی خاصی را نیز در خود دارد به گونه ای که تعیین عومال بر توسعه محصول جدید و در حالت خاص تر عوامل موثر بر بازاریابی محصول جدید در مطالعات مختلف نتایج متفاوتی را به خود دیده است یکی ازدلایل متفاوت بودن این نتایج مرتبط به نوع صنایعی است که تحقیق در آنها انجام شده است این تفاوت می تواند مشتمل بر تفاوتهایی چون تکنولوژی ، اندازه شرکت ، ساختار شرکت و ... باشد لذا ما برای بررسی بهتر در مطالعه پیش رو صرفا با عنایت به مقوله ی اندازه شرکت تمرکزمان را برروی شرکتهای کوچک و متوسط شرکتهای زیرمجموعه صنایع غذایی و آشامیدنی استان فارس قرار داده ایم و عوامل موثر بر بازاریابی محصول جدید را دراین شرکتها با عنایت به نظریات مدیران بازاریابی و فروش این شرکتها مورد بررسی قرار می دهیم تحقیق پیش رو تحقیقی کیفی به شمار می آید که با بازنگری گسترده ادبیات مرتبط و همچنین با اجرای مصاحبات ساخت یافته و گاها زمانبر سعی به دستیابی به نتایجی درخور و کاربردی دارد.

لینک کمکی