فایل ورد (word) بررسي نقش نوع محصول مصرفي در ارزش ويژه برند ازديدگاه مشتريان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) بررسي نقش نوع محصول مصرفي در ارزش ويژه برند ازديدگاه مشتريان دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) بررسي نقش نوع محصول مصرفي در ارزش ويژه برند ازديدگاه مشتريان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) بررسي نقش نوع محصول مصرفي در ارزش ويژه برند ازديدگاه مشتريان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) بررسي نقش نوع محصول مصرفي در ارزش ويژه برند ازديدگاه مشتريان :




نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي

تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

ملموس ترین بخش از برونداد یک شرکت که می تواند تاثیر بسزایی در ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان داشته باشد محصول است اگرچه صاحب نظران برند را فراتر از محصول دانسته اند کلر 2008 ، ص5، ولی به نظر می رسد درجه اهمیت برند نسبت به محصول از نظر مشتریان ایرانی در مورد برندهای ایرانی در مقایسه با برندهایخارجی کمتر باشد لزوم بررسی این موضوع از یک طرف و از طرفی دیگر عدم وجود مطالعات کافی در باره نقش نوع محصول مصرفی یک برند در ارزش ویژه برند از دید مشتری ما را بر ان داشت تا به بررسی ارزش ویژه برند از دیدگاه 4 دسته از مشتریان - مشتریان محصولات متمایز برند مشتریان محصولات غیرمتمایز برند مشتریان هر دو دسته محصولات متمایز و غیرمتمایز برند و مشتریانی که از محصولات برند استفاده نمی کنند بپردازیم نتایج پژوهش برروی 3 برند خارجی و 6 برند ایرانی لوازم خانگی از طریق تحلیل 912 پرسشنامه حاکی از آن است که در وهله ی نخست برخلاف تصور اولیه ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندگانی که محصولات غیرمتمایز برند را مصرف می کنند بیشتر از مصرف کنندگانی است که صرفا محصولات متمایز برند را مصرف می کنند.

لینک کمکی