فایل ورد (word) تاثير فعاليتهاي بازاريابي بر تصميم گيري خريدمحصولات سبز دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) تاثير فعاليتهاي بازاريابي بر تصميم گيري خريدمحصولات سبز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) تاثير فعاليتهاي بازاريابي بر تصميم گيري خريدمحصولات سبز،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) تاثير فعاليتهاي بازاريابي بر تصميم گيري خريدمحصولات سبز :
نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي
تعداد صفحات :21
چکیده مقاله:
این مقاله به دنبال بررسی میزان آگاهی مصرف کنندگان از محصولات سبز و مزایای این محصولات می باشد و آیا بازاریابی و تکنیکهای ایجاد تصویر مارک تجاری در اذهان می توانند به ایجاد نام تجاری سبز و معرفی الگوهای جدید مصرف برای سبک زندگی در زمان حال و در جایی که محصولات دوستدار محیطی بطور فزاینده ای در دسترس است کمک کنند. نمونه مورد مطالعه از زنان مراجعه کننده به فروشگاههای شهروند به دلیل نگرانی مادران از سلامت آینده فرزندانشان بطور تصادفی انتخاب و 170 پرسشنامه میان آنها توزیع شد که از میان پرسشنامه های جمع آوری شده 115 پرسشنامه قابل استفاده بود. داده های مربوطه با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و برای فرضیه اول از آزمون رگرسیون و برای سایر فرضیات از میانگین تجمعی و کای مربع یک متغیره برای سنجش تشابه دیدگاهها استفاده شده است نتایج نشان داد که بین عقاید و رفتار مصرف کنندگان در گرایش به محصولات سبز شکاف وجود دارد