فایل ورد (word) تدوين بازاريابي راهبردي سايتهاي توريستي با الگوهاي تجويزي مطالعه موردي تفرجگاه پرديس سبزوار

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) تدوين بازاريابي راهبردي سايتهاي توريستي با الگوهاي تجويزي مطالعه موردي تفرجگاه پرديس سبزوار دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) تدوين بازاريابي راهبردي سايتهاي توريستي با الگوهاي تجويزي مطالعه موردي تفرجگاه پرديس سبزوار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) تدوين بازاريابي راهبردي سايتهاي توريستي با الگوهاي تجويزي مطالعه موردي تفرجگاه پرديس سبزوار،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) تدوين بازاريابي راهبردي سايتهاي توريستي با الگوهاي تجويزي مطالعه موردي تفرجگاه پرديس سبزوار :




نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي

تعداد صفحات :25

چکیده مقاله:

امروزه تغییرات مداوم محیطی کلیه صنایع سازمان ها و بنگاهها را بر ان داشته است تا در رویکرد برنامه ریزی خود تجدید نظر نمایند این موضوع در صنعت گردشگری نمود بیشتری داشته است چرا که این صنعت از محیط پیرامونی - محیط سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی ، فناوری و رقابتی - خود بسیار تاثیر پذیر می باشد تغییرات صورت گرفته در سایتهای توریستی رفتار مصرف توریستها ، تغییرات بازارهای گردشگری ، گونه های توسعه گردشگری و تغییر در کانالهی توزیع گردشگری شاهدی بر این مدعا می باشد با وجود حقائق ذکر شده برنامه ریزی بازاریابی در سایتهای توریستی ایران فاقد یک چارچوب علمی و پیروی از یک رویکرد مناسب می باشد این مقاله با توجه به موارد فوق الذکر و در راستای توجه به رویکرد راهبردی در تدوین راهبرد سایتهای توریستی به نحوه تدوین راهبرد بازاریابی سایتهای توریستی با الگوهای تجویزی و با استفاده از مدلهای برنامه ریزی راهبردی می پردازد. به منظور راهبردهای بازاریابی درر این مقاله از یک فرایند چهار مرحله ای استفاده شده است در مرحله اول محیط خارجی و محیط داخلی حاکم بر بازاریابی گردشگری تفرجگاه پردیس سبزوار مطالعه موردی این مقاله با استفاده از ماتریس ارزیابی عوامل مربوط به قدرت کسب وکار business strength و ماتریس ارزیابی عوامل مربوط به جذابیت بازار market attractiveness تجزیه و تحلیل می شود.

لینک کمکی