فایل ورد (word) شناسايي و ارائه راهکارهاي عملي به منظور ارتقا ارزش برند شرکت هاي انلاين دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) شناسايي و ارائه راهکارهاي عملي به منظور ارتقا ارزش برند شرکت هاي انلاين کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) شناسايي و ارائه راهکارهاي عملي به منظور ارتقا ارزش برند شرکت هاي انلاين،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) شناسايي و ارائه راهکارهاي عملي به منظور ارتقا ارزش برند شرکت هاي انلاين :
نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي
تعداد صفحات :25
چکیده مقاله:
امروزه پژوهش درباره برندسازی یا برندینگ و ارزش برند یکی از مهمترین موضوعاتی است که در حوزه تحقیقات بازاریابی مطرح می شود با همه جاگیر و همه گیر شدن اینترنت، شاهد ظهور تعداد کثیری از شرکتهای آنلاین هستیم که هرکدام کالاها و خدمات متفاوتی را به مشتریان ارائه می کنند دراین بین شرکتهایی موفق ظاهر می شوند که تدابیری را برای ارتقا ارزش برند خود در نظر می گیرند دراین مقاله سعی شده است با بررسی جامع کلیه مدلهای ارزش برند شرکتهای آنلاین مجموعه نسبتا کاملی از عوامل موثر بر ارزش برند شرکتهای آنلاین شناسایی گردند و سپس براساس آنها راهکارهایی ساده و کاربردی در خصوص ایجاد یا ارتقا ارزش برند شرکتهای انلاین ارائه داده شود.