فایل ورد (word) مديريت دانش بعنوان يک استراتژي تجاري در بهداشت ودرمان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) مديريت دانش بعنوان يک استراتژي تجاري در بهداشت ودرمان دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) مديريت دانش بعنوان يک استراتژي تجاري در بهداشت ودرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مديريت دانش بعنوان يک استراتژي تجاري در بهداشت ودرمان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) مديريت دانش بعنوان يک استراتژي تجاري در بهداشت ودرمان :




نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش هوش سازماني و هوش کسب و کار

تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

اخیرا مدیریت دانش به یک موضوع مهم و حیاتی مورد بحث در متون تجاری تبدیل شده است. جوامع علمی و تجاری هردو بر این باورند که سازمانهای باقدرت دانش م یتوانند برتری های بلندمدت خود را در عرصه های رقابتی حفظ کنند. منابع نقد و بررسی و چشم اندازهای رقابتی سازمان ها نشان دهنده تأثیرات این دیدگاه در عرص ههای استراتژیک سازمان های تجاری است. و اگر سازمانی به راحتی نتواند شکل صحیح دانش را در جایگاه مناسب آن تشخیص دهد در عرص ههای رقابتی با مشکل مواجه خواهد شد.مدیریت دانش با روش استاندارد در اداره یک شرکت تجاری یا یک سازمان متناسب خواهد بود.حال سازمان های بهداشتی نیز برای افزایش امر کیفیت خود نیاز به رقابت دارند.برای پیروزی دررقابت هم نیاز به مدیریت دانش به عنوان یک استراتژی تجاری است. روش پژوهش: این پژوهش یک پژوهش میدا نی –کتا بخانه ای است که اطلاعات با استفا ده از کتب ومتون علمی گرد آوری شده است.یافته ها: با اطمینان می توان گفت که پایه و اساس مدیریت دانش در یک دوره کوتا همدت به بهره برداری بهینه از اطلاعات قابل دسترس و منابع موجود در یک شرکت یا سازمان منجر خواهد شد. در دوره های بلندمدت نیز م یتواند پایه جدیدی جهت پیشرفت و توسعه در منافع تجاری باشد و مهارت ها را برای آینده مطمئن تقویت کند.نتیجه گیری :در حقیقت می توان گفت مدیریت دانش برای همه شرکت ها وسازمانهایی که خواهان ارتقاء و پیشرفت هستند به عنوان یک نیاز استراتژیک مطرح می گردد. مقاله حاضر ضمن توضیح و تبیین مدیریت دانش و همچنین نقش و اهمیت آن در فعالیت های مهم یک شرکت تجاری ویک سازمان، به منظور کسب سود اقتصادی بیشتر، به مباحثی از قبیل اجزا مدیریت دانش، مدیر دانش، مفاهیم، کاربرد و شیوه های استفاده از این مقوله در موضوع تجارت به عنوان یک استراتژی موفق و مؤثر م یپردازد

لینک کمکی