فایل ورد (word) ارائه راهبردي ترکيبي براي مديريت دانش سازمان هاي آموزشي و پژوهشي با استفاده از فناوري اطلاعات

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) ارائه راهبردي ترکيبي براي مديريت دانش سازمان هاي آموزشي و پژوهشي با استفاده از فناوري اطلاعات دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) ارائه راهبردي ترکيبي براي مديريت دانش سازمان هاي آموزشي و پژوهشي با استفاده از فناوري اطلاعات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) ارائه راهبردي ترکيبي براي مديريت دانش سازمان هاي آموزشي و پژوهشي با استفاده از فناوري اطلاعات،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) ارائه راهبردي ترکيبي براي مديريت دانش سازمان هاي آموزشي و پژوهشي با استفاده از فناوري اطلاعات :




نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس ملي مديران آموزش و پژوهش

تعداد صفحات :13

چکیده مقاله:

از جمله مسایل مطرح در حوزه مدیریت پژوهشی مدیریت دانش است. در این مقاله، دو رویکرد اساسی مدیریت دانش ضمنی و صریح و نحوه تبدیل آنها به یکدیگر بررسی شده است. رویکرد دانش ضمنی، بر درک نوعی از دانش تأکید دارد که افراد یک سازمان در ذهن خود دارند و شامل فنون و مهارت‌های شخصی آنها است. در این رویکرد، انتقال دانش با جابجایی افراد دارای دانش در داخل سازمان، و مدیریت افراد کلیدی به عنوان ایجاد کنندگان و منتقل کنندگان دانش ضمنی صورت می‌گیرد. در مقابل، رویکرد دانش صریح تأکید بر فرایندهای انتشار دانش توسط افراد، طراحی روش‌های سازمانی برای ایجاد دانش جدید، و توسعه سیستم‌ها (از جمله سیستم‌های اطلاعات) و انتشار دانش در درون سازمان دارد. این نوع از دانش مستند بوده و یا مستند سازی آن آسان است. در این مقاله مزایا و معایب این دو روش مدیریت دانش بررسی شده و روشی جدید با ترکیب این دو رویکرد مدیریت دانش برای سازمان ارائه می‌شود

لینک کمکی