فایل ورد (word) سنجش اثربخشي آموزش ارتباطات و تاثير آن بر بهبود رضايت مشتريان

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد (word) سنجش اثربخشي آموزش ارتباطات و تاثير آن بر بهبود رضايت مشتريان دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (word) سنجش اثربخشي آموزش ارتباطات و تاثير آن بر بهبود رضايت مشتريان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) سنجش اثربخشي آموزش ارتباطات و تاثير آن بر بهبود رضايت مشتريان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (word) سنجش اثربخشي آموزش ارتباطات و تاثير آن بر بهبود رضايت مشتريان :




نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس ملي مديران آموزش و پژوهش

تعداد صفحات :20

چکیده مقاله:

شرکت راهبران دانش مدیریت رادمان با همکاری سازمان داروسازی معتبر، پروژه آموزشی موفقیت آمیزی را اجرا کرد که همراه با ارزیابی اثر بخشی و تاثیر آن بر بهبود رضایت مشتری بود. آموزش «ارتباطات پویا» برای تعدادی از نمایندگان علمی سازمان داروسازی که به دنبال بهبود ارتباطات‌شان با مشتریان خود بودند، به همراه خود مشتریان (متخصصین) اجرا شد. نحوه ارتباطات یکی از مولفه‌های مهم در افزایش رضایت مشتریان محسوب می‌شود. در نتیجه، از تکنیک‌ها و مدل‌های نوین مدیریتی برای بهبود ارتباطات و سنجش اثر بخشی آن استفاده شد. قبل از آموزش، نمایندگان علمی و مشتریان سازمان بر اساس مدل‌های رفتاری، ارزشی و استعدادی ارزیابی شدند. این سنجش‌ها، اطلاعات ارزش‌مندی را از افراد در اختیار نمایندگان علمی سازمان گذاشت. با استفاده از این اطلاعات در حین آموزش و مربی‌گری بعد از آموزش (حین کار) برای راهنمایی نمایندگان علمی در توسعه و بهبود ارتباطات خود استفاده شد. همچنین، با استفاده از پرسشنامه‌های طراحی شده، رضایت مشتریان قبل از کارگاه آموزشی و 4-5 ماه بعد از آموزش سنجیده شد. ارزیابی نحوه ارتباطات و رضایت‌مندی مشتریان بعد از کارگاه آموزشی ، نشان دادند که نماینده علمی توانسته است انتظارات مشتریان را در اثر تغییر نحوه ارتباطات خود بهتر جوابگو باشد. نتایج تحلیلی (از بازخور مشتریان) حاکی از این بودند که آموزش ارتباطات با استفاده از ابزارها و روش‌های نوین به میزان 75% در بهبود ارتباطات اثربخش بوده و به میزان 80% در رضایتمندی مشتریان تاثیر گذاشته است.

لینک کمکی