فایل ورد (word) مقايسه نتايج روشهاي مختلف مدلسازي اجزاي عرشه پلهاي دال - تير دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد (word) مقايسه نتايج روشهاي مختلف مدلسازي اجزاي عرشه پلهاي دال - تير کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (word) مقايسه نتايج روشهاي مختلف مدلسازي اجزاي عرشه پلهاي دال - تير،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد (word) مقايسه نتايج روشهاي مختلف مدلسازي اجزاي عرشه پلهاي دال - تير :
نام کنفرانس یا همایش : همايش ملي يافته هاي نوين در مهندسي عمران
تعداد صفحات :8
چکیده مقاله:
برای مدلسازی عرشه های دال - تیر متداول است که تار خنثی دال عرشه و تیرهای طولی در یک تراز مدل شوند و علاوه بر تعریف دال بین دوتیر طولی قسمتی از این دال بصورت بال فشاری تیرهای طولی در نظر گرفته شود این عرض از دال توسط روابط تقریبی ایین نامه ها محاسبه می گردد اما در واقع در عرشه پل ها تراز تار خنثی دال عرشه و تیرهای طولی اختلاف بسیار زیادی با یکدیگر دارند دراین تحقیق عرشه یک پل با روشهای مختلف مدل می گردد و تیرهای طولی یکبار در محل تار خنثی خود مدل می شوند و با ردیگر دال و تیرهای طولی در یک تراز به کمک روشهای مختلف اجزای محدود Finite Element روش شبکه Grillage) و روش نیمه پیوسته Semi Continum مدل می گردند در نهایت تفاوت نتایج حاصل از روشهای مختلف تعیین گشته و میزان خطای ناشی از مدل کردن اعضا در یک تراز تعیین می گردد.